اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی برابر پاس همدان

صبای قم در آستانه بازی با راه‌آهن روحیه گرفت

تیم فوتبال صبای قم با کسب پیروزی در دیدار تدارکاتی برابر حریف دسته اولی خود در آستانه بازی حساس این هفته با راه‌آهن تهران روحیه خود را تقویت کرد.

صبای قم در آستانه بازی با راه‌آهن روحیه گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالیکه دیدارهای هفته دهم از نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از روز پنجشنبه هفته جاری با مسابقه تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز آغاز می‌شود، صبای قم روز جمعه یکی از مهمترین بازی‌های این هفته لیگ سیزدهم را برگزار می‌کند.

صبای قم در پنج بازی از 9 مسابقه سپری شده از بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به حریفان خود باخته است و به همین خاطر این روزها وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر از نظر کارشناسان و علاقه‌مندان به فوتبال در قم ندارد.

با این حال صبایی‌ها مجبورند که شکست در دیدارهای گذشته را به باد فراموشی سپرده و با تقویت روحیه خود و همچنین رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت خود آماده دیدارهای حساس هفته‌های باقی‌مانده از لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور شوند.

صبای قم این هفته باید در دیداری خانگی از هفته دهم لیگ سیزدهم در مقابل تیم فوتبال راه‌آهن تهران به میدان برود، دیداری که با توجه به جایگاه خطرناک دو تیم در جدول رده‌بندی از حساسیت‌های بالایی به خصوص برای صبای قم برخوردار است و صبا محکوم به کسب سه امتیاز آن است.

برای اینکه صبای قم از فشار بازی‌هایی که در دو هفته اخیر به حریفان خود واگذار کرده خارج شود، کادر فنی این تیم در فاصله چند روز مانده تا دیدار هفته دهم با راه‌آهن تهران تصمیم گرفتند در یک دیدار تدارکاتی آخرین وضعیت این تیم را محک بزنند.

به همین خاطر تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی پیش از هفته دهم لیگ برتر فوتبال برابر تیم دسته اولی پاس همدان به میدان رفت و در حالیکه محمد مایلی‌کهن در این دیدار به چند بازیکن جوان و جویای نام تیمش نیز فرصت داد، بازی به سود صبای قم پایان یافت.

تیم فوتبال صبای قم پیش از مصاف با راه‌آهن در هفته دهم لیگ برتر فوتبال به منظور کسب آمادگی بیشتر در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم پاس همدان رفت و با پیروزی در این دیدار آمادگی خود را برای کسب چهارمین پیروزی این فصل نیز نشان داد.

در این دیدار که دوشنبه شب برگزار شد هادی‌ علی‌زمانی و سیدمهدی حسینی بازیکن بومی تیم صبا گل‌های این تیم را به ثمر رساندند.

صبای قم با کسب پیروزی دو بر صفر این بازی آماده دیدار با راه‌آهن می‌شود، دیداری که جمعه 29 شهریورماه از ساعت 18:30 در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول