اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال رقم خورد

صبای قم یک پله در جدول نزول کرد / سفر شاگردان مایلی‌کهن به شهر باران

تیم فوتبال صبای قم این هفته در حالی به مصاف داماش گیلان می‌رود که با شکست برابر تراکتورسازی تبریز یک پله در جدول رده‌بندی سقوط کرد.

صبای قم یک پله در جدول نزول کرد / سفر شاگردان مایلی‌کهن به شهر باران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با این‌که دیدارهای هفته هشتم از مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه شب پانزدهم شهریورماه با انجام بازی بدون جذاب تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران به پایان رسید اما دیدارهای هفته نهم روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود.

هفته نهم از نیم فصل نخست بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از روز پنجشنبه بیست و یکم شهریورماه با انجام 2 بازی آغاز می‌شود اما شاگردان محمد مایلی‌کهن در تیم فوتبال صبای قم در روز دوم هفته هشتم به میدان می‌روند.

تیم فوتبال صبای قم باید این هفته به میهمانی رقیب گیلانی خود یعنی داماش برود در حالی‌که در پنجمین دیدار داخل خانه خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه دور از انتظار سه بر یک مقابل تیم پرقدرت تراکتورسازی تبریز شکست خورد تا در جدول یک پله پایین‌تر برود.

سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در حالی با تداوم صدرنشینی فولاد خوزستان هفته هشتم از دور رفت خود را پشت سر گذاشت که تیم فوتبال صبای قم با شکست برابر تراکتورسازی تبریز از رده هفتم به مکان هشتم جدول نقل مکان کرد.

شاگردان محمد مایلی‌کهن در تیم فوتبال صبای قم در حالی در این دیدار در مقابل دیدگان تماشاگران قمی بازی می‌کردند که در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به میهمان ارائه کرده و شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما تیم تراکتورسازی تبریز هم که در این بازی آماده و سرحال نشان می‌داد با استفاه از تجربه مهره‌های خود توانست سنگین‌ترین شکست صبا در این فصل را رقم بزند.

در این مسابقه که از حساسیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود و 2 تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس‌گیر داشتند، نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم تراکتورسازی تبریز از فرصت‌ها بهتر استفاده کرد تا چهارمین شکست صبا را به ثبت برساند.

تیم فوتبال صبای قم با کسب این باخت 10 امتیازی باقی ماند و با این تعداد امتیاز جایگاه هفتم خود در جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با سقوط به رده هشتم از دست داد تا در هفته نهم لیگ برتر از ساعت 18:45 عصر جمعه بیست و دوم شهریورماه در ورزشگاه شهید عضدی شهر باران یعنی رشت به مصاف تیم داماش گیلان برود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول