اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع‏ مقدس گیلان خبر داد

اجرای 500 برنامه هفته دفاع مقدس در گیلان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع‏ مقدس گیلان از اجرای 500 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

اجرای 500 برنامه هفته دفاع مقدس در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رسول جلایی عصر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع‏ مقدس گیلان اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس امسال 500 ویژه برنامه در گیلان اجرا می‌شود.

وی رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره شهدا، رونمایی از چند کتاب و فیلم در حوزه تاریخ شفاهی جنگ و رزمایش‏های فرهنگی را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد.

این مسئول افزود: برپایی نمایشگاه‏های ویژه این ایام، پخش فیلم‏های مستند دفاع مقدس در اتوبوس‏های برون شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و دیدار با خانواده‏های معظم شهدا و ایثارگران از مهم‌‌ترین برنامه‏های هفته دفاع‏ مقدس در گیلان است.

معاون هماهنگ ‏کننده سپاه قدس گیلان نیز در نشست مذکور با اشاره به اجرای 40 برنامه توسط سپاه در هفته دفاع مقدس در استان اظهار کرد: رزمایش قدس یک همزمان با برپایی نمایشگاه بزرگ هفته دفاع‏ مقدس در رشت اجرا می‌شود.

سیدعلی حسینی درباره رژه نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس افزود: این رژه نشان دهنده اقتدار و عظمت نیروهای مسلح به جهانیان است.

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در جلسه مذکور هفته دفاع مقدس را فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و پایداری بین قشرهای مختلف مردم دانست.

امیر دریادار دوم خرداد حکیمی، دیدار با خانواده‏های شهدا و ایثارگران، اعزام گروه‏های پزشکی به مناطق محروم و بازدید رایگان مردم از موزه نظامی بندرانزلی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهید نامجو در انزلی از جمله مهم‌‌ترین برنامه‏های نیروی دریایی ارتش در ایام هفته دفاع مقدس است.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان، اجرای باشکوه برنامه‏های این هفته را مورد تأکید مدیران استان قرار داد.

محمد اکبرزاده، با اشاره به رشادت‏های شهیدان، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس، افزود: رمز ماندگاری واقعه کربلا الهی بودن آن بود و دفاع‏ مقدس ما نیز همین ویژگی را داشت و جاودانه شد.

این مسئول، بازخوانی تاریخ پرافتخار دفاع مقدس را موجب ظهور هرچه بیشتر ضمیر و جامعه‏ در مسیر الهی دانست و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را مهم خواند.

باقر باقرزاده معاون صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در نشست مذکور با اشاره به پوشش خبری ویژه برنامه‏های هفته دفاع مقدس توسط صدا و سیما گفت: تولید و پخش ویژه برنامه‏های مختلف از صدا و سیما و به‌ویژه پخش فیلم‏های مستند گیلان در دفاع مقدس تلاش برای گرامیداشت ایام‏الله هفته دفاع مقدس در رسانه ملی است.

در پایان جلسه مذکور از مدیران شرکت توزیع برق گیلان و کمیته امداد استان به عنوان دستگاه‌های برتر در زمینه جمع‏آوری خاطرات کارکنان خود در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/2300/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول