اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

کلی‌گویی مدیران، استان را به جایی نمی‌رساند

استاندار همدان گفت: کلی‌گویی مدیران اجرایی، استان را در جذب سرمایه‌گذار به جایی نمی‌رساند.

کلی‌گویی مدیران، استان را به جایی نمی‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد عصر امروز در جلسه ستاد توسعه سرمایه‌گذاری در استان همدان با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاری در استان نیازمند شناسایی مزیت‌ها، فرصت‌ها و برنامه‌ریزی است، افزود: بحث سرمایه‌گذاری و مسائل مربوط به آن باید حلاجی شده و سپس مصوب شود تا بتوانیم کار عملی و در شأن استان انجام دهیم. 

وی گفت: با عرضه تسهیلات در مدت زمان کوتاه و کاهش حاشیه‌ها و بهانه‌ها در راستای صدور مجوز می‌توانیم در سرمایه‌گذاری عملکرد موفقی داشته باشیم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: با ارائه برنامه کارشناسی و دقیق و نفوذ کلام باید بتوانیم سرمایه‌گذاران را در راستای تحقق اولویت‌های سرمایه‌گذاری استان جلب کنیم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در استان فقط محدود به پتروشیمی نمی‌شود گفت: پول فرصت و مزیت‌های سرمایه‌گذاری در استان فراهم است و تنها نیازمند شناسایی و معرفی آنها به سرمایه‌گذاران هستیم.

آزاد برپایی نمایشگاه در داخل و خارج از کشور، تبلیغات و تأمین منابع ارزی تسهیلات را از دیگر عوامل جذب سرمایه‌گذار دانست.

وی گردشگری را یکی از ارکان جذب سرمایه‌گذار عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات و شناساندن فضاهای گردشگری درآمد استان را افزایش و این خود عامل سرمایه‌گذاری در استان است.

استاندار همدان گفت: شاید در شرایط تحریم، جذب سرمایه‌گذار خارجی سخت باشد اما می‌توانیم روی داشته‌های خود کار کنیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

 وی ابراز داشت: کلی‌گویی مدیران اجرایی، استان را در جذب سرمایه‌گذار به جایی نمی‌رساند.

نایب رییس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در همدان در ادامه گفت: ستاد توسعه سرمایه‌گذاری در استان با ریاست استاندار و با هدف رسیدگی به شکایت سرمایه‌گذاران بابت صدور مجوز از سوی دستگاه‌های اجرایی، احصا و فرآیند صدور مجوز و راهنمایی سرمایه‌گذار، احصاء قوانین سرمایه‌گذاری در راستای رفع موانع سرمایه‌گذاری، پیگیری صدور مجوز خارجی و... تشکیل شده است. 

عباسیان ابراز داشت: این ستاد توانسته رتبه چهارم کشوری در راستای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، 88 طرح شناسایی و مطالعه شده است اما با توجه به تغییرات ارزی این آمار به 30 طرح رسیده است که پس از تأیید طی دو ماه آینده به دو زبان فارسی و لاتین وارد سایت سرمایه‌گذاری می‌شود.

گفتنی است ستاد توسعه سرمایه‌گذاری با دوسوم اعضا برگزار و با اکثریت آراء طرح‌ها مصوب می‌شود. 

انتهای پیام/2499/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول