اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار املش:

سرمایه‌گذاری در املش نیازمند برنامه‌ریزی است

فرماندار املش گفت: فراهم کردن زمینه حضور سرمایه‌گذار در املش نیازمند برنامه‌ریزی است.

سرمایه‌گذاری در املش نیازمند برنامه‌ریزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، مهدی جعفری ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) با اشاره به راه‌اندازی پارک علم و فناوری در املش، اظهار کرد: جوانان این شهرستان می‌توانند با استفاده از توانایی‌های خود خلاقیت داشته باشند.

وی، به هماهنگی‌های لازم با پارک علم و فناوری استان اشاره کرد و افزود: با مساعدت آموزش و پرورش، فضای مناسب در اختیار آنها گذاشته می‌شود.

این مسئول، وجود پارک علم و فناوری در توسعه را منطقه مهم خواند و خاطرنشان کرد: تنها راه گسترده شدن تحقیقات و اختراعات، حمایت صنعت و سرمایه‌گذار است.

وی، سوق دادن سرمایه‌گذار در املش را نیازمند برنامه‌ریزی دانست و تصریح کرد: کار کردن در سازمان‌ها و نهادها بسیار سخت بوده و با وجود کاهش اعتبارات و تحریم جلب رضایت مردم بسیار دشوار است.

جعفری، با اشاره به کم‌آبی در سال جاری، متذکر شد: همکاری اداره‌ها و نهادها و کشاورزان متدین، تمام اراضی شهرستان زیرکشت رفت و سال زراعی بسیار خوبی داشتیم.

وی، میزان اراضی شهرستان املش را 3 هزار و 500 هکتار ذکر کرد و افزود: برخی از کشاورزان منطقه برای اینکه بعدها تغییر کاربری دهند مزارع خود را رها کرده‌اند.

به گفته جعفری، 30 نفر از کشاورزانی که سال‌های گذشته اراضی خود را زیر کشت نبرده بودند برای کشت و زرع در سال جاری اقدام به کشت ارقام پرمحصول برنج گوهر، علی کاظمی، رشتی یا بی‌نام کردند.

وی، در آستانه هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: کشور ما مرهون و مدیون مجاهدت‌هایی است که در ایام دفاع مقدس شکل گرفت.

این مسئول بزرگداشت این ایام در شهرستان را بسیار مهم و اساسی خواند و یادآور شد: همه باید برای پاسداشت و ارتقای سطح فرهنگی دفاع مقدس تلاش کنیم.

وی تجلیل از کسانی که دفاع مقدس را رقم زدند و در آن نقش داشتند را در اولویت برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

جعفری، حفظ و پاسداری از آرمان‌های انقلاب را وظیفه تمام ایرانیان دانست و خاطرنشان کرد: برای زنده نگه داشتن این ارزش‌ها راهی جز خدمت به مردم وجود ندارد.

فرماندار املش، لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری این ایام را افتخارآفرین خواند و تصریح کرد: هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس مصادف است که شیرینی این دو ایام را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/84002/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول