اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه لنگرود:

لنگرود میزبان 4 شهید گمنام می‌شود

فرمانده سپاه لنگرود از تشییع و خاکسپاری چهار شهید گمنام در روز 28 شهریور ماه در این شهرستان خبر داد.

لنگرود میزبان 4 شهید گمنام می‌شود

حمیدرضا هاتفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به اینکه این شهرستان میزبان پیکر پاک چهار شهید گمنام است، تصریح کرد: این شهدا در روز پنجشنبه 28 شهریور ماه ساعت چهار عصر در شهر لنگرود تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

وی با بیان اینکه این شهدا در عملیات والفجر هشت به شهادت رسیدند، اضافه کرد: یک شهید در سن 18 و شهید دیگر در سن 19 سالگی به شهادت رسیدند.

این مسئول محل دفن شهدا را در ضلع جنوبی پارک فجر لنگرود ذکر کرد و با اشاره به برگزاری مراسم وداع با این شهدا افزود: این مراسم در چهارشنبه شب هفته جاری در مسجد شهدای لنگرود برگزار می‌شود.

هاتفی درباره مراسم تشییع این شهیدان خاطرنشان کرد: این مراسم از مقابل سپاه ناحیه لنگرود به طرف پارک فجر برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌های سپاه در آستانه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را مانند گذشته گرامی می‌داریم.

فرمانده سپاه لنگرود با تاکید بر اینکه هر ساله یادواره 614 شهید این شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در 9 فروردین‌ ماه هر سال یادواره شهید املاکی برپا می‌شود.

وی یادآور شد: از آنجا که یادواره 614 شهید لنگرود نیز در اوایل نیمه دوم سال برگزار می‌شد، به دلیل ورود شهدای گمنام این یادواره در مراسم هفتم شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/84002/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول