اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

ساخت یادمان شهید گمنام مریانج از کارهای ارزشمند است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: ساخت یادمان شهید گمنام در شهر مریانج از کارهای ارزشمند و قابل تقدیر ستاد یادواره شهداست.

ساخت یادمان شهید گمنام مریانج از کارهای ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جعفر زمردیان اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که مردم مریانج در دوران دفاع مقدس، نقش بزرگی ایفا کرده‌ و امروز نیز در ساخت یادمان برای شهید گمنام، اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

وی افزود: بازدید ماهانه از یادمان‌های شهدای گمنام استان از وظایف سازمانی‌ام به شمار می‌آید که این یادمان‌ها به صورت مرتب مورد بازدید قرار می‌گیرند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان داشت: 77 شهید گمنام در 23 نقطه استان همدان آرمیده‌اند که برخی از آن‌ها دارای یادمان بوده و بقیه نیز در دست ساخت است.

وی با اشاره به ساخت یادمان برای شهید گمنام در مریانج اظهار داشت: ساخت این یادمان ارزشمند، حاصل تلاش‌های قابل توجه شهرداری، شورای شهر و مردم مریانج به ویژه ستاد یادواره شهدای این شهر است.

زمردیان ادامه داد: شهر مریانج و ستاد یادواره شهدای آن نمونه و الگوی ارزشمندی در گرامیداشت یاد و خاطره شهداست که با تشکیل هیئت امنای ویژه برای ساخت یادمان شهید گمنام تلاش کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این هیئت با بهره‌گیری از نظر عقلا و انجام چند سفر برای بازدید از یادمان‌های شهدای گمنام در سایر شهرها، چندین طرح را مورد بازنگری قرار دادند و سرانجام طرح مورد نظر را انتخاب و اجرا کردند.

*ستاد یادواره شهدای مریانج فعال است

مدیکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اعلام کرد: یادمان شهدای گمنام در دو شهر مریانج و قهاوند در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد و مسئولان این دو شهر نشان دادند که بدون داشتن ردیف اعتبار ملی یا استانی و تنها از محل درآمدهای شهرداری نیز می‌توان برای حفظ میراث‌های دفاع مقدس گام برداشت.

وی اضافه کرد: از مسئولان مربوطه در این دو شهر استدعا داریم همان طور که برای ایجاد صحن و سرای زیبا برای این پاره‌های دل ملت اقدام کردند، در نگهداری از آن‌ها و برگزاری برنامه‌های متعدد و مختلف در کنار مزار شهدای گمنام نیز تدابیر لازم را بیاندیشند.

زمردیان با بیان اینکه ستاد یادواره شهدای مریانج در برگزاری یادواره‌های شهدا بسیار فعال است، اظهار کرد: این ستاد قصد دارد که یادواره شهدای فصل تابستان را در کنار مزار شهید گمنام برگزار کند.

وی اظهار داشت: به پاس همه تلاش‌هایی که برای ساخت یادمان شهید گمنام صورت گرفته از شهرداری، شورای شهر مریانج و ستاد یادواره شهدا به ویژه مسئول ستاد، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/89003/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول