اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لنده اعلام شد

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لنده رویکردی فرهنگی دارد و بیش از 20 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در لنده برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لنده اعلام شد

سرهنگ پاسدار نورمحمد صحتی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: 35 سال از نخستین روزهای دفاع مقدس در کشور ما می‌گذرد اما روز به روز به تازگی و طراوت آن در جامعه افزوده می‌شود.

وی افزود: جنگ هشت ساله دفاع مقدس رویکردهای مختلفی از جمله، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی داشته که آغاز و پایانش برای همگان مشخص بوده است.

فرمانده سپاه لنده گفت: آغاز دفاع مقدس حمله عراق و ایادی استکبار به خاک ایران بود و پایانش قبول قطعنامه توسط ایران، اما ایثارگری و از خودگذشتگی ملت ایران به پایان نرسیده و در همه صحنه‌ها آماده جانفشانی در راه انقلاب و اسلام هستند.

سرهنگ صحتی‌اصل تصریح کرد: اگر امروز فراغت بال و نهایت آرامش و امنیت بر جامعه ما حکم‌فرماست همه به مدد و یاری خداوند تبارک و تعالی و رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: امسال با نگاهی متفاوت‌‌تر از گذشته برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده افزود: سپاه به تنهایی متولی گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس نیست و همه مردم و مسئولان و ادارات و نهادها باید به زعم خود این هفته را گرامی‌ دارند.

صحتی‌اصل در ادامه به اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌ها رویکردی فرهنگی داشته و بیش از 20 برنامه فرهنگی در لنده برگزار می‌شود.

وی رژه‌ 31 شهریور را آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لنده خواند و افزود: رژه 31 شهریور نماد اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران بوده که به صورت هماهنگ در کشور برگزار می‌شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: « برپایی نمایشگاه کتاب، شب شعر و خاطره، بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران، رژه موتور سواران، دیدار با امام جمعه، فضاسازی محیطی در سطح شهر، برگزاری نشست‌های سیاسی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، یادواره شهدا، زنگ مقاومت در مدارس، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، اجرای مسابقات ورزشی، همایش پیاده‌روی، برگزاری میدان تیر، ویزیت رایگان بسیجیان و پرسنل سپاه، افتتاح دارالقرآن بسیج » از مهمترین برنامه‌های این هفته در شهرستان لنده است.

انتهای پیام/82013/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول