اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ۲۷ شهریور تا ۳ مهر

پنجمین همایش تئا‌تر استان خوزستان برگزار می‌شود

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری پنجمین همایش تئا‌تر استان خوزستان از ۲۷ شهریورماه تا ۳ مهرماه در استان خوزستان خبر داد.

پنجمین همایش تئا‌تر استان خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی اظهار کرد: از ابتدای امسال که فراخوان بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر استان خوزستان منتشر و در سراسر استان توزیع شد، 61 اثر از گروه‌های نمایشی به دبیرخانه جشنواره رسید که هیئت بازخوانی از میان آثار ارسالی هنرمندان خوب و پرتلاش استان 41 اثر را برای تولید و بازبینی معرفی کرد.

وی افزود: هیئت بازبینی جشنواره پس از دیدن نمایش‌های ضبط شده تعداد 14 نمایش را برای پنجمین همایش بزرگداشت تئا‌تر خوزستان با شعار «تئا‌تر برای همه» معرفی کردند.

چنانی ادامه ‌داد: این نمایش‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از 27 شهریورماه تا 3 مهرماه در شهرستان‌های اهواز، آبادان، بندر ماهشهر، دزفول، شوش‌تر، اندیمشک، بهبهان و خرمشهر اجرای عمومی شده و مردم می‌توانند در طول برگزاری این همایش از نمایش‌های خوب تولید شده هنرمندان استان دیدن کنند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به هدف از برگزاری همایش تئا‌تر استان، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با هدف برقراری ارتباط بیشتر میان مردم و تئا‌تر و بهره‌مندی از تولیداتی که متناسب با شرایط فرهنگی و هنری استان تولید شده، پنجمین همایش تئا‌تر استان را برگزار می‌کند.

چنانی با بیان اینکه نمایش‌های خروجی همایش تئا‌تر به بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر استان راه پیدا می‌کنند، تصریح کرد: هیئت بازبینی جشنواره همزمان با اجراهای عمومی از میان این 14 اثر 7 الی 9 نمایش را برای مرحله نهایی بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر استان انتخاب و معرفی خواهند کرد.

وی خوزستان را در بحث اجراهای عمومی جزو استان‌های تک در کشور دانست و ادامه داد: ما جزء استان‌های تک کشور هستیم که اجراهای عمومی را بر اساس برنامه ریزی مدونی پیش بردیم و این برنامه ریزی کمک کرده که اجراهای عمومی افزایش پیدا کند و مردم با آخرین تولیدات هنرمندان استان آشنایی پیدا کنند و در بعد کیفی نیز شاهد ارتقاء سطح تئا‌تر استان بودیم.

انتهای پیام/72008/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول