اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی فرماندار نیکشهر گفت: بیماران مناطق محروم شهرستان نیکشهر در هفته دفاع مقدس به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

محمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان نیکشهر اظهار داشت: برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس،17 کمیته در سطح شهرستان تشکیل شده است.

معاون سیاسی فرماندار نیکشهر افزود: کمیته نیروهای مسلح، کمیته فرهنگی، مراسم، تبلیغات و اطلاع رسانی، ورزشی، امنیتی، بانوان و دانشجویی از جمله این کمیته‌ها است.

این مسئول افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بعد از دوران جنگ در تمام ادارات سطح شهرستان، غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‎های شهیدان، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مراسم فرهنگی مذهبی مختلف از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در نیکشهر است.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، برگزاری رژه نیروهای مسلح، برگزاری شب شعر و خاطره، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‎های هفته دفاع مقدس است.

احمدی اذعان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای آتش و خون است، روزهای ایثارگری و رشادت شهدا و رزمندان کشور، روزهای پایداری و مقاومت ملت ایران که تمام کشورها را حیرت زده کرد.

معاون سیاسی فرماندار نیکشهر ادامه داد: غیور مردان این مرز و بوم با همت و تلاش موثر و مقدس خود در حراست از حریم‎های اعتقادی و معنوی با حماسه‎های جاودانه تاریخ را مبهوت هنرنمایی و رشادت خود ساختند. قرار است در هفته دفاع مقدس مسئولان از چند نمایشگاه ایجاد شده در ادارات به صورت نمادین بازدید کند.

احمدی اعزام پزشکان به مناطق محروم نیکشهر خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس بیماران مناطق محروم بصورت رایگان ویزیت می‌شوند.

انتهای پیام/775004/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول