اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آمل:

جذب نیرو در شهرداری آمل متوقف شد/ بودجه92 اعتبار فرهنگی نداشت

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه در بودجه 92 اعتبار فرهنگی نداشت، گفت: جذب نیرو در شهرداری آمل متوقف شد.

جذب نیرو در شهرداری آمل متوقف شد/ بودجه92 اعتبار فرهنگی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، خسرو ابراهیم‌زاده صبح امروز در نخستین نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر آمل دوره چهارم با اشاره به اینکه در بودجه سال 92، اعتبارات فرهنگی دیده نشده است، افزود: برای سال 93 قول می‌دهیم که بودجه فرهنگی ورزشی دو تا پنج درصد اعتبارات را تشکیل دهد.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره وضعیت سالن کوثر این شهر اظهار داشت: تاکنون شکایت‌های زیادی در این زمینه وجود داشت که جلسه‌ای با شهردار داشتیم و از وی خواستیم که پس از پایان قرارداد مستاجر دیگر با وی تمدید نکنند و این سالن در اختیار خود مجموعه قرار گیرد.

*آغاز حضور خبرنگاران در جلسات شورا

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اعلام اینکه قطعا خبرنگاران دغدغه شهر را دارند، با اشاره به پیشنهاد خبرنگار فارس درباره حضور خبرنگاران در جلسات علنی شورای شهر بیان کرد: از ابتدای مهرماه در هر جلسه سه تا پنج نفر از خبرنگاران برای پوشش اخبار دعوت می‌شوند.

وی با بیان اینکه از هر 10 نفر مراجعه کننده به شورا حدود شش نفر درخواست مساعدت روزمره مالی دارند، افزود: همکاران قبلی ما بودجه سه و چهار دوازدهم را رعایت نکردند و این اعتبار که قرار بود تا پایان سال باشد را به اتمام رسانده‌اند.

*بودجه 92 اعتبار فرهنگی نداشت

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه اگر منابعی در اختیار شورا قرار دارد باید به صورت هدفمند هزینه شود، تصریح کرد: قطعا از سال 93 حرکت‌های فرهنگی در شورای شهر رونق خواهد گرفت.

*قصد خانه تکانی نداریم

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره جابه‌جایی در سطح مدیران عامل سازمان‌ها بیان داشت: وظیفه‌ ماست که تا پایان سال نشستی با همه سازمان‌ها و بخش‌های مختلف داشته باشیم و اصلا قصد خانه‌تکانی نداریم.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه تمامی مدیران شهرداری با جدیت باید به کار خود ادامه دهند ولی در هر زمانی که یک مسئول و مدیر نتواند کارآمد باشد و یا انتظارات را برآورده نکند مدیری متخصص‌تر خواهیم آورد.

*آمل دو منطقه‌ای نمی‌شود

وی با اشاره به اینکه دو منطقه‌ای شدن شهر آمل نیاز است اما با نگاه به درآمدها و هزینه‌های شهر آمل این امر فعلا در اولویت شهر آمل نیست درباره وضعیت کارگران ساختمانی، سد معبر و متکدیان نیز از رسانه‌ها خواست در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه متاسفانه برخی متکدیان را اتوبوسی در شهر آمل پیاده می‌کنند، یادآور شد: در این زمینه باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

*پیگیری معاونت فرهنگی شهرداری آمل

وی با اعلام اینکه برای تشکیل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری آمل باید جمعیت شهر آمل از 350 هزار نفر بالغ باشد، گفت: با توجه به ویژه شدن شهرستان آمل و با داشتن تجربه شهر ساری تلاش می‌کنیم معاونت فرهنگی اجتماعی را در شهرداری ایجاد کنیم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره نیروهای مازاد در شهرداری آمل تصریح کرد: از 24 اردیبهشت ماه امسال وزارت کشور اعلام کرده است که شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه به هیچ عنوان حق جذب نیروی جدید را ندارند و اگر سازمانی نیروی جدید جذب کند به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی درباه کیوسک‌های مطبوعاتی که از دغدغه‌های خبرنگاران شهر آمل هست نیز بیان داشت: تعدادی از کیوسک‌های در نظر گرفته شده برای شهر آمل با داشتن اولویت‌بندی در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد و امیدواریم از سال 93 بتوانیم اعتباراتی را نیز برای کمک‌ به رسانه‌ها در نظر بگیریم.

انتهای‌ پیام/86011/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول