اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس:

موانع ورزش همدان به اطلاع سرپرست وزارت ورزش و جوانان رسید

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه‌ای با حضور سرپرست وزارت ورزش و جوانان در مورد مسائل و مشکلات ورزش همدان خبر داد.

موانع ورزش همدان به اطلاع سرپرست وزارت ورزش و جوانان رسید

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که در سطح وزارت‌خانه‌ها انجام شده برای تعامل و ارتباط بیشتر با وزرا و همچنین برخی سرپرستان وزارتخانه در راستای بررسی و رفع مشکلات برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه وزرات ورزش و جوانان در دو بعد بسیار اساسی و تأثیرگذار در جامعه فعالیت می‌کند ابراز داشت: این وزارتخانه بعد از ادغام گسترده، فعالیت بسیار وسیعی پیدا کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: جمعیت هدف این وزارتخانه جوانان هستند که باید برای این قشر برنامه‌ریزی‌های کلان انجام شود.

به گفته وی ورزشکاران سفیران صلح و دوستی در محافل و مسابقات بین‌المللی هستند که باید برای شناساندن فرهنگ غنی ایرانی ـ اسلامی کشورمان روی این جوانان کار ویژه صورت بگیرد.

خجسته افزود: با توجه به وجود قابلیت‌های بسیار مناسب ورزش در زمینه امکانات سخت‌افزاری، در جلسه‌ای با صالحی‌امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان مسائل و مشکلات همدان مطرح شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی دیدار با سرپرست وزارت ورزش و جوانان را بسیار خوب و مثمر ثمر دانست و ابراز امیدواری کرد: نگاه توسعه‌محور و مبتنی بر تدبیر و امید دولت، توجه به حوزه ورزش و به خصوص جوانان باید به صورت ویژه و خاص باشد.

وی افزود: در این راستا ورزش شهرستان‌ها، محرومیت‌زدایی ورزشی و حضور در سطح بالای رقابت‌های ورزشی باید مورد توجه مدیران این وزارتخانه مهم باشد.

خجسته اضافه کرد: در این دیدار ضمن دعوت از سرپرست وزارتخانه برای سفر به همدان و بررسی از نزدیک مسائل، در راستای رفع دغدغه‌های جامعه ورزشی به خصوص کمبود اعتبارات مالی و امکانات ورزشی هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی استان و شهر همدان بحث و تبادل نظر شد.

وی گفت: بررسی وضعیت تیم‌های پاس و الوند همدان و همچنین مشکلات هیئت‌های ورزشی همدان و لزوم همراهی با قهرمانان و نام‌آوران همدان در رشته‌های ورزشی که در سطح بین‌المللی، آسیایی و المپیکی صاحب عنوان شدند، تعیین تکلیف قرارداد پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی و در اولویت قرار دادن تخصیص بودجه‌های ورزشی به استان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدانی‌ها شایسته بهترین‌ها هستند، بیان داشت: خادمان مردم در مجلس برای سربلندی و اقتدار مردم شهیدپرور همدان تا جایی که توان داشته باشند تلاش ‌می‌کنند تا از راه قانون و رایزنی با وزرا و نمایندگان دولت امکانات بیشتری را عاید استان کنند.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول