اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خواستار شد

استمرار برنامه‌های آموزشی حوزه سلامت در مدارس

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس برنامه‌های آموزشی باید در مدارس استمرار داشته باشند.

استمرار برنامه‌های آموزشی حوزه سلامت در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، عبدالحسین ناصری صبح امروز در نشست سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی دیلم اظهار داشت: سرپرستان مراکز حتماً پسخوراند بازدیدهای ستادی را مطالعه کنند و در خصوص پیشگیری از بیماری التور حساسیت لازم را داشته باشند.

ناصری افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس برنامه‌های آموزشی باید در مدارس استمرار داشته باشند.

وی از سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی خواست به برنامه سالمندان و التور توجه بیشتری داشته باشند و هر پانزده روز یک بار برنامه سالمندان را در مرکز پایش کنند. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم از معاون بهداشتی شبکه خواست در مهرماه یک بازدید مشترک با حضور سرپرستان مراکز از مرکز بهداشتی درمانی حضرت فاطمه(س) انجام دهند.

ناصری تصریح کرد: واحد سلامت خانواده ستاد، برنامه ویژه‌ای برای پایش عملکرد مامای مرکز بهداشتی درمانی سیاهمکان داشته باشد.

این مقام مسئول از مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها خواست تا گزارشی از اقدامات انجام شده در برنامه التور تهیه و به دانشگاه ارسال کند.  

رئیس شبکه بهداشت دیلم خواستار ارسال پسخوراند بازدید واحد تاسیسات به مراکز شد و از سرپرستان خواست تا پیشنهادات و نقطه نظرات خود را دراین خصوص به شبکه ارسال کنند.

ناصری از سرپرست مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) خواست تا یک پایش ویژه‌ای روی برنامه سالمندان و التور انجام دهد.

وی از مسئولان واحدهای ستادی خواست عملکرد شش ماهه مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت را در مهرماه پایش و ارزیابی کنند.

رئیس شبکه بهداشت دیلم همچنین خواستار سنجش عملکرد ماهیانه پذیرش مراکز بهداشتی درمانی شد.

در این نشست سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص برنامه التور، مراقبت سالمندان(درصد مراقبت) و پاسخ‌های داده شده به پسخوراند بازدیدهای ستادی را ارائه کردند.

در ادامه مسئول واحد بهداشت مدارس گزارشی از مشکلات مشاهده شده در بازدیدهای انجام شده واحد بهداشت مدارس از مراکز بهداشتی درمانی ارائه کرد.

همچنین مسئول واحد سلامت خانواده توضیح مختصری از برنامه تکامل کودکان در سیستم مراقبتی جهت آشنایی سرپرستان مراکز با این برنامه ارائه کرد.

مرکز شهری امام رضا(ع)، شهری و روستایی حضرت فاطمه(س)، شهری و روستایی شهید حسینی زاده امام حسن و مرکز روستایی امام سجاد(ع) سیامکان، چهار مرکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم است.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول