اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

دشمنان تلاش می‌کنند فضای امنیت در جامعه را زشت نشان دهند

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ایران را کشور امن جهان خواند و گفت: دشمنان همواره تلاش می‌کنند تا فضای امنیت در جامعه را زشت نشان دهند.

دشمنان تلاش می‌کنند فضای امنیت در جامعه را زشت نشان دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی شامگاه سه‌شنبه در آیین جشن ضامن آهو در اداره آموزش و پرورش این شهرستان با تبریک ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: مردم ولایتمدار ایران مانند پروانه دور شمع وجود این امام همام می‌چرخند و از وی بهره می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره شکرگزار نعمت ولایت بوده و هستند، افزود: اثر این معرفت به اندازه‌ای است که پس از حدود 13 قرن این ملت به جایی رسیدند که در دنیا صاحب آبرو و اعتبار بین‌المللی شدند و حرفی برای گفتن دارند.

عارفی تصریح کرد: آنچنان قدرت و هیمنه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران افزایش یافته است که کسانی که این روزها عربده‌کشی کرده و در پی حمله به سوریه هستند در مقابل هشدار ایران اسلامی وحشت‌زده اعلام کردند که در برخورد خود تجدیدنظر می‌کنیم و اکنون آمریکا و اروپا از قدرت معنوی ایران به شدت هراسان هستند.

عارفی با بیان اینکه شکر تنها نباید در زبان باشد، بلکه باید در عمل نشان داده شود، عنوان کرد: شکر هنگامی است که اگر دین، حجاب، عزاداری امام حسین(ع) و سایر اصول و ارزش‌های اسلامی به مخاطره افتد با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی از شعائر دین دفاع کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ایران را کشور امن جهان خواند و گفت: استکبار جهانی و آمریکا همواره تلاش کردند تا فضای امنیت در جامعه را زشت نشان دهند و حافظان منافع مردم را زیر سئوال ببرند.

عارفی بیان داشت: آن‌ها از این طریق در تلاش هستند تا روی ضعف‌های پلید خود که ناشی از بی‌عدالتی است، سرپوش بگذارند، همان طور که اخیراً ناامنی‌ها به ارتش آمریکا نیز رسوخ پیدا کرده است.

وی اذعان داشت: برخی از مسئولان به خود بیشتر از مردم توجه دارند و در پی منافع خویش هستند که این امر خیانت است و چنین افرادی هرگز نمی‌توانند، مدافع حقوق مردم باشند و این حرکت برای نظام اسلامی بسیار ناشایست است. 

عارفی جنگی را که در خاکریزهای مقدم جبهه مقاومت در سوریه، لبنان و فلسطین انجام می‌شود، جنگ جهانی چهارم ذکر و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون بیش از 70 کشور در حال جنگ در سوریه هستند، اما قدرت و عظمت اسلام و اراده محکم جبهه مقاومت آنان را به شکست قطعی رسانده است.

وی با اشاره به اینکه آن‌ها هم‌اکنون درمانده و سرگردان هستند که چگونه از این شکست خفت‌بار و فضاحتی که به بار آورده‌اند، خارج شوند و اظهار داشت: امروز به لطف خدای متعال ایران اسلامی صاحب عزت و اعتبار شده است که همه آن به دلیل عمل شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

عارفی تصریح کرد: اگر دچار خودخواهی و منیت شویم، شک نکنیم که خداوند با هیچ ملتی عهد اخوت نبسته است و سرانجام شکست خورده و به راه انحراف کشیده می‌شویم.

وی عنوان کرد: اگر خداوند به ما عزت داده است، نتیجه پایداری اجداد و پدران ما از یک هزار و 400 سال قبل تاکنون است و قدرت نظام جمهوری اسلامی محصول خون شهدا است که امروز آمریکا و استکبار جهانی از آن وحشت دارند.

انتهای پیام/80001/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول