اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور چهره‎های شاخص سینمای کودک در جشنواره

برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان از حضور شاخص‎ترین چهره‎های سینمای کودک در بیست و هفتمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان اصفهان خبر داد.

حضور چهره‎های شاخص سینمای کودک در جشنواره

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کمتر از بیست روز دیگر تا برگزاری بیست و هفتمین مارتن سینمای کودک یعنی جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان باقی است.

سالن‎های برگزاری کننده این جشنواره نیز مشخص شده است که به دلیل حجم بالای آثار امسال جشنواره 10 سالن به استقبال بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‎روند.

سالن شماره یک و دو سینما قدس، سینما ساحل، سالن شماره یک و دو مجموعه فرشچیان، تالار هنر، سینما سپاهان، سوره، تالار خورشید و سالن کتابخانه مرکزی اماکن است که برای میزبانی آثار رقابتی و غیر رقابتی امسال جشنواره فیلم کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.

به گفته مسئولان برگزاری این جشنواره امسال شاخص‎ترین چهره‎های سینمای کودک در بیست و هفتمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان اصفهان حضور می‎یابند.

همچنین موضوعات مورد بحث در نشست‎های مربوط به آثار رقابتی جشنواره فیلم کودک و نوجوان مشخص شده است که بررسی شرایط امروز سینمای کودک  و ضعف‎ها،‌ قوت‎ها، شناخت دلایل موفقیت و عدم موفقیت و کشف راهکارها از موضوعات مورد بحث در این جشنواره است.

10 سالنی هستند که امسال برای نمایش فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته شده‌اند و برای میزبانی از مخاطبان جشنواره آماده می‌شوند.

آسیب شناسی انتخاب بازیگر کودک در سینمای ایران، بررسی چرایی عدم کشف چهره‌های جذاب و نقش عنصر خیال و فانتزی در سینمای کودک و نوجوان همچنین  تحلیل دلایل عدم ساخت آثار خیال‌پردازانه و فانتزی برای کودک  از دیگر سرفصب‎های مورد بحث در این دوره از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان است.

به گزارش فارس، بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/63019/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول