اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برخی فیلم‎های حاضر در جشنواره کودک و نوجوان معرفی شد

تتل و راز صندوقچه به جشنواره فیلم کودک اصفهان می‎آید

تتل و راز صندوقچه فیلمی پر بازیگر فانتزی در ژانر کودک است که اولین اکران خود را در بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان تجربه می‎کند.

تتل و راز صندوقچه به جشنواره فیلم کودک اصفهان می‎آید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسامی برخی از فیلم‎هایی که برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اعلام آمادگی کرده‎اند مشخص شده و تتل و راز صندوقچه یکی از این فیلم‎ها است.

فیلمنامه فیلم تتل و راز صندوقچه به طور مشترک توسط وحید گلستان و منصور غلامی به تحریر درآمده است.

علیرضا خمسه، حدیث فولادوند، مهران احمدی، حسن معجونی، رضا فیض نوروزی، نادر سلیمانی، علی ابوالحسنی و غزل ذوالفقاری بازیگران این فیلم هستند، این فیلم به دلیل ویژگی‎های ساختاری که دارد نوعی فیلم فانتزی محسوب می‎شود که بازیگران متفاوت‎ترین گریم را در این فیلم تجربه می‎کنند.

فیلمبرداری این فیلم در شهرهای تهران، تنکابن، رامسر و چابهار انجام شده و نخستین اکران خود را در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان تجربه می‎کند.

تتل و راز صندوقچه داستان بزغاله‌ای است که با اشتباه خود موجب بروز یک سری مشکلات برای خود و دیگران می‌شود و تنها کسی که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند خودش است.

این فیلم سینمایی که به صورت رئال و انیمیشن تولید می‌شود، سرآغازی برای همکاری مشترک بنیاد سینمایی فارابی و آموزش و پرورش است و در صورت توفیق این فیلم، باب مشارکت‎های بیشتر بنیاد فارابی و آموزش و پرورش باز خواهد شد، چرا که آموزش و پرورش به دلیل ارتباط مستقیم با کودکان و نوجوانان توانایی بالایی در جهت شناخت، جذب و تربیت آنها دارد.

انتهای پیام/63019/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول