اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در هفته نخست لیگ برتر

تیم بسکتبال با ویلچر آمل عازم زنجان شد

سرپرست تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر آمل گفت: برای شرکت در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور تیم بسکتبال با ویلچر آمل عازم استان زنجان شد.

تیم بسکتبال با ویلچر آمل عازم زنجان شد

یحیی عسگری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: هفته نخست لیگ برتر جدید بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور از روز پنج‌شنبه به مدت دو روز به میزبانی زنجان از سر گرفته می‌شود که تیم بسکتبال با ویلچر آمل شامگاه گذشته عازم استان زنجان شد.

وی با اعلام اینکه شهرداری آمل در گروه دوم این مسابقات به عنوان تنها نماینده مازندران در این مسابقات با تیم‌های ایثار قم، آلومینیوم اراک و همیاری زنجان همگروه است، یادآور شد: همیاری زنجان با انصراف تیم بسکتبال با ویلچر ثامن‌الحجج راهی این مسابقات شد.

به گفته عسگری‌پور، در گروه نخست این مسابقات که به صورت متمرکز کار خود را دنبال می‌کند تیم‌های حفاری خوزستان، آسایشگاه کهریزک، فارس و پیام ارتباطات اصفهان شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه تیم بسکتبال با ویلچر آمل که سال گذشته با نام شهرداری رینه آمل در لیگ دسته یک توپ می‌زد توانست با درخشش بازیکنان خود به لیگ برتر صعود کند.

عسگری‌پور در پایان از میزبانی آمل در دور دوم این مسابقات خبر داد و یادآور شد: هفته دوم این رقابت‌ها از 10 مهر ماه امسال به مدت سه روز در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول