اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات جهانی زیر 23 سال

ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر قم راهی رقابت‌های جهانی شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از اعزام ملی‌پوش این باشگاه به رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان خبر داد.

ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر قم راهی رقابت‌های جهانی شد

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان زیر 23 سال جهان، تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در حالی عازم ترکیه شد که ملی‌پوش عضو تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نیز در ترکیب این تیم حضور دارد.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان جوان تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان در حالی برای حضور در مسابقات جهانی زیر 23 سال عازم ترکیه شدند که در ترکیب این تیم بازیکنانی از استان‌های ایلام، تهران، خراسان رضوی، زنجان، فارس، قم، مرکزی، اصفهان و مازندران عضو هستند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم اضافه کرد: ملی‌پوش تیم ایثار قم در بین نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی بسکتبال با ویلچر جوانان جهان، محمد محمدنژاد است که در لیگ برتر یکی از مهره‌های موثر و کلیدی ایثار قم به شمار می‌رود.

وی یاد آور شد: محمدنژاد با بازی‌های درخشان خود در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به عنوان نخستین بازی بومی از بین جوانان مستعد و توانمند بسکتبال با ویلچر به تیم ملی جوانان کشورمان دعوت شد و با بازی‌های درخشان در رقابت‌های قهرمانی آسیا جای ثابتی در تیم ملی جوانان به خود اختصاص داده است.

خوشرفتار عنوان داشت: این بازیکن در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بازی‌های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و یکی از ارکان موفقیت تیم ایثار قم در کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: محمدنژاد خرداد ماه سال جاری همراه با تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شد و در ترکیب تیم ملی یکی از مهره‌های ثابت و تاثیرگذار بود و در قهرمانی تیم ملی نیز نقش ارزنده‌ای ایفا کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم بیان داشت: رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان آسیا در خرداد ماه سال جاری به میزبانی تایلند به انجام رسید و طی آن محمد محمدنژاد علاوه بر کسب عنوان قهرمانی همراه با تیم ملی کشورمان در نهایت از سوی مسئولان برگزاری رقابت‌ها به عنوان یکی از اعضای تیم منتخب بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا برگزیده شد.

وی اظهار داشت: اکنون نیز رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان در راه است و این مسابقات با حضور ملی‌پوش ارزنده بسکتبال با ویلچر قم از روز شانزدهم شهریور ماه به مدت یک هفته به میزبانی کشور ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول