اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صابری در گفت‌وگو با فارس:

ادامه تعطیلی پنج‌شبه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد غیر ممکن است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادامه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در استان از اول مهر غیر ممکن است.

ادامه تعطیلی پنج‌شبه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد غیر ممکن است

سید حسین صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: قبل از این و پیش از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در اوایل امسال اعلام کرده بودیم که تعطیلی مختص این چند ماه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به خاطر همین تعطیلی چند ماهه پنج‌شنبه‌ها در استان خیلی حرف‌ها شنیدیم و فشار زیادی را تحمل کردیم.

صابری با بیان این‌که ادامه این تعطیلی هیچ راهی ندارد، افزود: از اول مهر ساعات شروع به کار ادارات از 7 صبح تا 2.5 بعدازظهر و روزهای پنج‌شنبه نیز از ساعت 7 صبح تا 1.5 است.

وی در ادامه این گفت‌وگو به سفر خود و دیدار از شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: در کمیسیون ماده پنج این شهرستان مشکل زمین ایثارگران را برطرف کردیم و بازدیدی هم از روند ساخت مصلای این شهر داشتیم.

رئیس شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری شورای ترافیک گفت و افزود: در شورای ترافیک تصمیمات خوبی برای بازگشایی مدارس اتخاذ شد و قرار بر این گذاشتیم که پلیس راهور و آموزش و پرورش با هماهنگی و همکاری هم بستر را برای عبور و مرور راحت دانش‌آموزان در همه مناطق استان فراهم کنند.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول