اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

طرح تعطیلی ادارات در روز پنج‌شنبه اجرایی می‌شود

فرماندار شهرستان خلخال گفت: طرح تعطیلی ادارات و دستگاه‌های دولتی در روز پنج‌شنبه اجرایی می‌شود.

طرح تعطیلی ادارات در روز پنج‌شنبه اجرایی می‌شود

هوشنگ محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به دنبال تصمیم استاندار اردبیل مبنی بر تعطیلی روزهای پنج‌شنبه دستگاه‌های دولتی و اداری به محض دریافت این ابلاغ دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان خلخال به غیر از نهادهای خدمات‌رسان مانند آتش‌نشانی، اورژانس و موسسات مالی و بانک‌ها روزهای پنج‌شنبه تعطیل خواهند شد.

وی عنوان کرد: به منظور توجه به فرهنگ تحکیم خانواده و حضور سرپرست خانواده در کنار فرزندان تعطیلی روز پنج‌شنبه فرصت مناسبی است تا به خانواده به عنوان یک مجموعه حیاتی توجه شده و نیاز‌های خانواده برطرف شود.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال افزود: ساعات کاری فعلی کارکنان دستگاه‌ها از ساعت 7:30 صبح آغاز شده و 14:30 پایان می‌گیرد و در صورت دریافت این ابلاغ ساعات کاری کارکنان تا ساعت 15 عصر ادامه خواهد یافت.

محمدی ادامه داد: این طرح پیش از این در تهران و برخی از استان‌های کشور اجرا شده بود و شهرستان خلخال نیز آمادگی اجرای این طرح را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال پایبندی به نظم و مقررات کاری در دستگاه‌ها را از جمله وظایف کارکنان و مدیران دستگاه‌ها عنوان کرد و خواستار جدیت دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی به مردم به عنوان یک وظیفه در دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی شد.

انتهای پیام/62008/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول