اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

امسال 965 دانشجوی جدیدالورود داریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: امسال با جذب 965 دانشجوی جدیدالورود تلاشمان بر این است تا فضای مناسب تحصیلی و تحقیقی را برای دانشجویان فراهم کنیم.

امسال 965 دانشجوی جدیدالورود داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد پورفرضی عصر امروز در جلسه هماهنگی آغاز به کار دانشگاه بین‌المللی علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: ورودی‌های ما امسال نسبت به سال‌های گذشته دو برابر افزایش یافته و ما انتظار داریم که توسعه فضای دانشگاهی نیز به همان نسبت مطلوب و رضایت‌بخش دانشجویان باشد.

وی از راه‌اندازی شعبه بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی در فضای چهار هزار و 500 متر مربع ساختمان پژوهش استانداری خبر داد و تصریح کرد: با راه‌اندازی این دانشگاه بین‌المللی شاهد جذب دانشجو از مهر ماه می‌باشیم که این دانشجویان در کنکور سراسری امسال پذیرش شدند.

پورفرضی با بیان اینکه دانشجویان ما در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای عمومی و تخصصی پذیرش می‌شوند، خاطر نشان کرد: ما شاهد راه‌اندازی رشته‌هایی همچون فوریت‌های پزشکی، پرستاری و بهداشت محیط در مقطع کارشناسی ارشد، دندان‌پزشکی، داروسازی و مقطع کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی هستیم.

این مسئول به فعالیت دانشگاه بین‌المللی اشاره کرد و ادامه داد: 10 درصد ظرفیت این دانشگاه مربوط به پذیرش دانشجو اتباع خارجی است و مابقی نیز مربوط به جذب نیروهای بومی می‌باشد.

وی از اخذ مجوز رشته‌های جدید همچون جراحی عمومی، پزشک خانواده و قلب و روان‌پزشکی خبر داد و اضافه کرد: در مقطع کارشناسی فیزیوتراپی و کارشناسی ارشد اقتصاد بهداشت اخذ مجوز شده و در آینده شاهد جذب دانشجو می‌باشیم.

 

پزشک خانواده با رویکرد کارشناسی و مراقبت لازم اجرایی می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح پزشک خانواده نیز بیان کرد: در نشست اخیری که با وزیر بهداشت داشتیم بر اجرای قوی و محکم طرح پزشک خانواده تاکید شد و استان اردبیل نیز جز استان‌هایی است که در اجرای این طرح در اولویت می‌باشد.

پورفرضی یادآور شد: البته درخواست وزیر و تاکید او بر اجرای این طرح به صورت منظم، دقیق و کارشناسی بوده به طوریکه کلیات این طرح مورد موافقت دولت جدید بوده اما باید این طرح با دقت نظر بیشتر و انجام کارهای کارشناسی بهتر صورت بگیرد.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول