اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطرح کرد

بررسی شاخص‌ها برای تبدیل وضعیت استخدامی در دانشگاه علوم پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برای تبدیل وضعین نیروهای پیمانی دانشگاه، شاخص‌هایی تعیین شده و ضوابط و مقرراتی در قانون در نظر گرفته شده که در شورای تحول اداری دانشگاه در حال بررسی است.

بررسی شاخص‌ها برای تبدیل وضعیت استخدامی در دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حیدری صبح امروز در نشست با مدیران و کارکنان بهداشت و درمان بوشهر با اشاره به لزوم بهره گیری از تقوای الهی گفت: اگر تقوا را پیشه کنیم شیرینی‌های زندگی را در پیش رو خواهیم داشت و باید با کسب تقوا و توجه به کار و تلاش محیطی شاداب و پر نشاط در کنار هم داشته باشیم.

حیدری از تلاش شبانه‌روزی کارکنان دانشگاه در جهت سلامت مردم در ایام نوروز و همچنین در حادثه زلزله دشتی تشکر کرد و افزود: در منطقه زلزله‌زده دشتی برگ زرینی در امداد رسانی در استان و کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رقم خورد.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در طول برنامه پنج ساله چهارم که چهار سال آن سپری شده دستاوردهای مهمی داشته که این دستاوردها حاصل تلاش و همدلی همه مدیران و کارکنان دانشگاه است.

وی به کسب رتبه دانشگاه در زمینه پژوهش اشاره کرد واظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در وبو متریک رتبه چهاردهم و در بین300 دانشگاه کشور رتبه 44 را کسب کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان احادیثی از ائمه اطهار اظهار داشت همه باید وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهیم هر چند مدیر هم بالای سر ما نباشد زیرا ناظر اعمال ما خداست و باید پاسخگوی اعمال خود به خداوند باشیم.

حیدری در پاسخ به این سوال که نیروهای پیمانی چه زمانی تبدیل به رسمی می‌شوند، گفت: برای تبدیل این نیروها شاخص‌هایی تعیین شده و ضوابط و مقرراتی در قانون در نظر گرفته شده که در شورای تحول اداری دانشگاه در حال بررسی است و این ضوابط و شرایط پیش بینی شده باید در تبدیل افراد اعمال شود.

واگذاری زمین به کارکنان بهداشت و درمان بوشهر

حیدری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی برای واگذاری زمین به کارکنان چه اقدامی کرده است، گفت: در حدود دو و نیم هکتار زمین واقع در پشت بیمارستان شهدای خلیج فارس به تملک دانشگاه درآمده که طبق شرایط و ضوابطی که از طریق اداره مسکن وشهرسازی تعیین می‌شود و در قالب تعاونی مسکن به افرادی که فاقد زمین و منزل مسکونی هستند واگذار خواهد شد.

وی همچنین در خصوص اینکه آیا کارکنان دانشگاه می‌توانند با توجه به پذیرش دانشجوی رشته کارشناسی ارشد از این سهمیه در رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی استفاده کنند، گفت: خوشبختانه سهمیه کارشناسان ارشد دانشگاه در حال افزایش است و از بهمن ماه دانشگاه بین الملل نیز دانشجوی بومی استان می‌پذیرد که امید داریم همکاران بتوانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند و ادامه تحصیل دهند.

حیدری در ارتباط با پرداخت اضافه کاری‌ها گفت: با وجود همه کمبودها و فشارهای مالی در حالی که دیگر دانشگاه‌ها اضافه کاری را به صورت واقعی پرداخت می‌کنند اما این اتفاق در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیفتاد و اگر تاخیری در پرداخت‌ها صورت می‌گیرد به دلیل تامین منابع آن است و امیدواریم که این مشکل نیز حل شود.

انتهای پیام/66006/ق40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول