اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد ثامن‌الحج (ع)

سال تحصیلی حوزه علمیه زرند آغاز شد

سال تحصیلی حوزه علمیه فاطمیه (س) شهرستان زرند همزمان با دهه کرامت آغاز شد.

سال تحصیلی حوزه علمیه زرند آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، همزمان با دهه کرامت و ولادت با سعادت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه فاطمیه (س) شهرستان زرند با حضور کرمی فرماندار زرند، جمعی از مسئولان و خواهران طلبه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خطاب به طلاب گفت: ورود شما در خانه امام زمان (ع) و طلبگی شما کار انبیاء و ترویج و دعوت به اسلام است.

حجت‌الاسلام علی جعفری از طلبه‌ها خواست تا کار تبلیغ را با هیچ بحث دیگری مقایسه نکنند و افزود: کسانی که در راه خداوند متعال به تبلیغ دین خدا می‌پردازند، مزد این افراد را خداوند می‌دهد.

وی افزود: طلبه‌ها جزو خواص جامعه هستند و اعمال و رفتار آنها را مردم رصد می‌کنند و خواص باید در رفتار و اعمال خود دقت کنند و مراقب باشند، زیرا مردم از ما توقع دارند و باید با صبر و حوصله در برابر سختی‌ها و ناملایمات بردبار باشیم.

این مسئول بیان داشت: کار طلبه‌ها دفاع از حق و حقیقت است، زیرا روحانیت پیرو و رهروی راه ولایت فقیه هستند و این را دشمن به خوبی می‌داند و به آن آگاه است و به همین علت ما باید مواظب و مراقب باشیم که در دام دشمن نیفتیم.

جعفری تصریح کرد: ما باید مواظب شیطان باشیم که در دام شیطان نیفتیم و در همه حال به دنبال مطالعه و تحقیق در تاریخ باشیم که خود درس عبرت برای همه ما است و به سفارش بزرگان و عالمان دینی توجه کنیم و سخنان ائمه اطهار (ع) را در همه حال چراغ راه خود قرار دهیم.

فرماندار زرند هم در این آیین با تبریک دهه کرامت گفت: حوزه علمیه مجموعه تعلیم و تربیت و پیشقراول جنگ نرم دشمن است و با توجه به جنگ نرم ناجوانمردانه دشمنان بر علیه نظام و انقلاب وظیفه طلاب سنگین‌تر از دیگران است، زیرا طلاب در زمینه ترویج اسلام گام برمی‌دارند و طلبه‌ها در حوزه علمیه خواهران و برادران به عنوان سرداران جنگ نرم هستند.

رضا کرمی خطاب به طلبه‌ها ابراز داشت: کار شما برنامه‌ریزی در بخش‌های مختلف فرهنگی برای جوانان و نوجوانان است و ما در شرایطی هستیم که امروز دشمن از ابزار جنگی سخت استفاده نمی‌کند، بلکه رودررو و کنار من شما ایستاده و با انواع رسانه‌ها به دنبال ضربه ‌زدن به این نظام و انقلاب است که باید مواظب و مراقب باشیم.

انتهای پیام/80022/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول