اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

ورزش در حوزه اجرایی سلامت جایگاه ویژه‌ای دارد

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه بدون ورزش نمی‌توان جسم و روح سالمی داشت، گفت: ورزش در حوزه اجرایی سلامت کهگیلویه و بویراحمد جایگاه ویژه‌ای دارد.

ورزش در حوزه اجرایی سلامت جایگاه ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سامر مرادیان امروز در حاشیه برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر چه ورزش و ارتباط آن با سلامت با محدودیت‌های اعتباری تحت‌الشعاع قرار گرفته ولی همواره تلاش کرده‌ایم که در حد بضاعت خود به امر ورزش و سلامت توجه داشته باشیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: با حمایت‌های مسئولان این دانشگاه جشنواره فرهنگی و ورزشی خانم‌ها را نیز برگزار خواهیم کرد.

مرادیان برگزاری جشنواره‌های ورزشی و فرهنگی را در سایر شهرهای این استان در فصول مختلف را از برنامه‌های این معانت خواند و تأکید کرد: اگر ورزش در دانشگاه علوم پزشکی پویا است به این علت بوده که سلامت جامعه به طرز محسوسی به ورزش وابسته است و دانشگاه علوم پزشکی توجه و هزینه کردن در ورزش را هم به لحاظ وظیفه ذاتی و هم به لحاظ تأکید دین ما بر سلامت و ورزش از اهداف اصلی خود می‌داند.

*استفاده از همه امکانات و سالن‌های ورزشی در استان

معاون فرهنگی و دانشجویی ادامه داد: تقویت روحیه پهلوانی و اخلاق از مزایای پرداختن به ورزش است به طوری که در ورزش، جسم و روح با هم تقویت می‌شود تا زمینه پرورش یک انسان سالم که اساس جامعه سالم است، فراهم شود.

وی حضور اعضای هیئت علمی و اساتید در میان دانشجویان و کارکنان و شرکت در مسابقات و جشنواره‌های ورزشی را موجب افزایش انگیزه و گرایش به سمت ورزش دانست و تصریح کرد: امید است با اختصاص اعتبارات ورزشی کارهای بهتری را در این حوزه انجام دهیم.

مرادیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش، برنامه‌ریزی در ورزش را مهم دانست و خاطرنشان کرد: لازم است با برنامه‌ریزی مناسب همه امکانات و سالن‌های ورزشی در نقاط مختلف این استان مورد استفاده قرار گیرند چرا که اکنون بخشی از این امکانات بلااستفاده مانده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های مسئولان و استقبال دانشجویان و کارکنان جشنواره های ورزشی بعدی در سطح بالاتری برگزار شود. 

انتهای پیام/82005/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول