اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد روسی:

مقالات ارائه شده به کنفرانس معدن زنجان کاملاً به‌روز هستند

استاد دانشگاه‌های روسیه گفت: مقالات ارائه شده به کنفرانس معدن زنجان کاملاً به‌روز هستند.

مقالات ارائه شده به کنفرانس معدن زنجان کاملاً به‌روز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، الکساندر وارابابیف بعدازظهر امروز در اولین کنفرانس بین‌المللی مهندسی معدن، فرآوری، متالوژی و محیط زیست، اظهار داشت: کنفرانس بین‌المللی مهندسی معدن، فرآوری، متالوژی و محیط زیست برای نخستین بار در ایران اجرایی می‌شود.

وی به کنفرانس بین‌المللی مهندسی معدن، فرآوری، متالوژی و محیط زیست اشاره کرد و افزود: این کنفرانس سالانه در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

استاد دانشگاه‌های روسیه پروسه آماده‌سازی برای برگزاری این کنفرانس را یادآور شد و تاکید کرد: پروسه آماده‌سازی کنفرانس بین‌المللی مهندسی معدن، فرآوری، متالوژی و محیط زیست یک سال به طول می‌انجامد.

وی با بیان اینکه دانشگاه زنجان برای نخستین بار در ایران پذیرای کنفرانس معدن است، افزود: برای برگزاری این کنفرانس در دانشگاه زنجان رایزنی‌های مختلفی با مسئولین کشور و استان صورت گرفته است.

وارابابیف به مقالات ارائه شده در این کنفرانس اشاره کرد و اظهار داشت: مقالات ارائه شده در این کنفرانس مقالات به‌روزی در بخش معدن هستند.

استاد دانشگاه‌های روسیه به یکی از این مقالات اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از این مقالات در مورد برداشت ذغال‌سنگ است که محتوای بسیار خوبی دارد.

وی با بیان اینکه این کنفرانس اغلب در کشورهای اروپایی برگزار می‌شود، افزود: این کنفرانس در بسیاری از کشورهای جهان برگزار شده است.

وارابابیف به کشورهای که میزبانی این کنفرانس را داشته‌اند اشاره کرد و گفت: بسیاری از کشورها در آسیا، اروپا، افریقا و کشورهای اسکاندیناوی این کنفرانس را برگزار کرده‌اند.

استاد دانشگاه‌های روسیه حضور کشور شوروی سابق را در این کنفرانس پررنگ عنوان کرد و یادآور شد: مقالات زیادی از این کشورها به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است.                                                

وی برگزاری این کنفرانس را موجب افزایش دانش و آگاهی دانست و تاکید کرد: تعاملات علمی دو کشور نیازمند تقویت بیش از پیش است.

وارابابیف نزدیکی دانشمندان دو کشور را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: برگزاری این کنفرانس‌ها می‌تواند در نزدیکی اساتید و دانشمندان دو کشور موثر باشد.

استاد دانشگاه‌های روسیه تعاملات علمی دو کشور را خواستار شد و گفت: باید مراکز علمی دو کشور شناخت بیشتری نسبت به توانایی علمی همدیگر به دست آورند.

وی حضور دانشجویان ایران در کشور روسیه را پررنگ عنوان کرد و گفت: دانشجویان ایرانی حضور فعال و پررنگی در دانشگاه‎های کشور روسیه دارند.

وارابابیف به دانشگاه ملی روسیه نیز اشاره کرد و یادآور شد: این دانشگاه بیشترین دانشجوی خارجی را در سطح کشور روسیه دارد و تعاملات بین‌المللی بالایی را داراست.

استاد دانشگاه‌های روسیه با بیان اینکه این دانشگاه در حال حاضر دانشجویان بسیاری را از نقاط مختلف جهان پذیراست، افزود: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های معتبر و مهم در بخش حضور دانشجویان خارجی در دنیا است.

وی به 220 کشور دانشگاه دنیا اشاره کرد و گفت: از بین 220 دانشگاه در سطح دنیا، 167 کشور در این دانشگاه حضور دارند.

انتهای پیام/73007/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول