اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تحلیف شورای شهر ایلام

وزیر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با فرماندار ایلام گفت‌وگو کرد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر ایلام به صورت ویدئو کنفرانس با ولی‌الله حیاتی فرماندار ایلام گفت‌وگو کرد.

وزیر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با فرماندار ایلام گفت‌وگو کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، وزیر کشور در این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس اظهار داشت: استان ایلام مهد رشادت، ایثارگری و شجاعت است.

وی ادامه داد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید همانند دیگر عملکردهای مناسب استان ایلام منشا‌ء آثار پر خیر و برکتی برای مردم استان ایلام باشند.

این مسئول با قدردانی از زحمات فرمانداری‌ها از جمله فرمانداری ایلام در خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه امسال اضافه کرد: عملکرد استان ایلام در سه انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا ستودنی و قابل تقدیر است. 

فرماندار ایلام نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد فرمانداری ایلام در انتخابات 24 خردادماه خطاب به وزیر کشور گفت: 436 شعبه اخذ رای برای ایلام پیش‌بینی شده بود که با مشارکت 9 هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و ... کار انتخابات 24 خرداد ماه در استان ایلام محقق شد.

ولی‌الله حیاتی تصریح کرد: مشارکت 82 درصدی مردم استان ایلام در انتخابات ریاست جمهوری بی‌نظیر و نشان از وفاداری مردم ولایتمدار استان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر و روستای ایلام 150 نفر بوده که کار خود را امروز همزمان با سراسر کشور آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/2246/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول