اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزشی باشگاه پاس همدان خبر داد

تعویق بازی بانوان پاس همدان در هفته سوم لیگ برتر

معاون ورزشی باشگاه پاس همدان از تعویق مسابقه تیم فوتبال بانوان این باشگاه در هفته سوم لیگ برتر خبر داد.

تعویق بازی بانوان پاس همدان در هفته سوم لیگ برتر

پرویز سامری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: تیم فوتبال بانوان پاس همدان یکی از آخرین تیم‌هایی بود که برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال مجوز گرفت.

 وی گفت: همین تأخیر باعث بروز مشکلاتی برای این تیم در ابتدای فصل شد.

معاون ورزشی باشگاه پاس همدان با بیان اینکه این مشکل باعث شده بازیکنان این تیم در تمرینات بدنسازی زیر فشار قرار نگیرند، ادامه داد: به دلایل در اختیار نگذاشتن زمین تمرینی، تیم در بحث تاکتیکی هم نتوانست به آمادگی حداقلی برسد.

وی با اشاره به اینکه تیم در نخستین دیدار خود در بوشهر و در بدترین شرایط ممکن به مصاف تیم قدرتمند دلوار کشتی جنوب رفت اضافه کرد: به دلیل مشکلات مالی مجبور شدیم با اتوبوس تیم را به بوشهر اعزام کنیم. 

سامری ادامه داد: بازی در ساعت 16 و در هوای گرم بوشهر باعث شد تیم نتواند نتیجه خوبی را کسب کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بانوان ورزشکار در مظلومیت کامل اما با اقتدار در ورزش حرفه‌ای فعالیت دارند خاطرنشان کرد: بانوان برای حضور در میادین مسابقه حرفه‌ای با توجه به دستورالعمل‌های صادره باید با پوشش اسلامی و کامل حضور داشته باشند تا حرمت و قداست زن ایرانی حفظ شود و این باید مد نظر برگزارکنندگان مسابقات باشد.

سامری افزود: حالا که شرایط فراهم شده تا مسابقات فوتبال را انجام دهند باید شرایط مناسبی را برای جذب و علاقه‌مندی بانوان ورزشکار به وجود آید.

وی خاطرنشان کرد: در هفته نخست مسابقات به دلیل آماده نبودن مدارک شناسایی و عدم صدور کارت بازی نتوانستیم به میدان برویم و بازی در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

معاون ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان با بیان اینکه یک مربی ملایری‌الاصل برای هدایت تیم بانوان پاس انتخاب شده، گفت: این امر برای رشد فوتبال بانوان همدان مثمر ثمر خواهد بود. 

وی ابراز داشت: سکینه بیات از مربیان کاربلد فوتبال ایران بوده و در حال حاضر مشغول گذراندن دوره مربی‌گری درجه A آسیا در آکادمی فوتبال است.

سامری گفت: با توجه به حضور بیات در این کلاس فدراسیون فوتبال مسابقه هفته سوم بانوان پاس را با سه روز تأخیر برگزار خواهد کرد.

وی ابراز داشت: مسابقه بین تیم هیئت فوتبال گرگان و بانوان پاس همدان در روز یکشنبه 31 شهریورماه ساعت 11 صبح در ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول