اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس خواستار شد

تبیین و تعریف منطقی از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس خواستار برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و تعریف جامع، علمی و منطقی از اصطلاحات اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی توسط تشکل‌های دانشجویی شد.

تبیین و تعریف منطقی از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دکتر کمال فیروزآبادی در جلسه کمیسیون دانشجویی این استان با اشاره به آمارهای ارائه شده از سوی مراکز اعتبارسنجی علمی، اظهار داشت: دانشگاه‌های این استان در حوزه ارتقای شاخص‌های علمی عملکرد مطلوبی در چند سال اخیر داشته‌اند.

وی افزود: در کنار موفقیت‌های دانشگاه‌های این استان، در سال گذشته کاستی‌هایی را نیز در حوزه خدمت‌رسانی به مردم و مسائل رفاهی دانشجویان شاهد بودیم که این امر بیشتر ریشه در تحریم‌ها، فشارهای خارجی و وضعیت اقتصادی کشور داشت که با تدابیر صورت گرفته از سوی مدیران دانشگاه‌ها و مدیریت ارشد این استان بسیاری از این مسائل و مشکلات مدیریت شد.

فیروزآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از محیط‌های دانشگاهی، ایجاد فضای بانشاط سیاسی در دانشگاه‌ها است، خاطرنشان کرد: پرهیز از فضاسازی‌های احساسی و افراطی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و تعریف جامع، علمی و منطقی از اصطلاحات اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی توسط تشکل‌های دانشجویی از پیش‌زمینه‌های رسیدن به این فضا است که تنها در سایه همدلی، همکاری و همفکری تشکل‌های‌های دانشجویی و مدیران دانشگاهی قابل تحقق است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در ادامه با اشاره به حساسیت‌ها و ضرورت‌های مدیریت در دانشگاه‌ها، سرکشی از خوابگاه‌ها و حضور در میان دانشجویان را یکی از مطالبات دانشجویی از مدیریت دانشگاه‌ها برشمرد و خواستار تداوم و تقویت نشست‌های دانشجویی با مدیران دانشگاه‌ها شد.

انتهای پیام/‌2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول