اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

گلباران مزار شهید دانش‌آموز شاخص کشوری در اراک

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی از عطر افشانی و گلباران مزار شهید دانش‌آموز شاخص کشوری همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

گلباران مزار شهید دانش‌آموز شاخص کشوری در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد تقی امینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال شهید دانش‌آموز احمدرضا عباسی به عنوان شهید شاخص کشوری انتخاب شد.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های مقدس شهدا به ویژه این شهید دانش‌آموز مراسم عطر افشانی و گلباران مزار شهید عباسی با حضور جمعی از خانواده شهدا و دانش‌آموزان بسیجی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: همچنین به همین مناسبت از خانواده این شهید والامقام نیز دیدار و دلجویی خواهد شد.

امینی شرکت در مراسم رژه هفته دفاع مقدس، برپایی غرفه نقش دانش‌آموزان در دفاع مقدس، برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی، مسابقه نقاشی و مقاله نویسی، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، خاطره‌گویی، برگزاری نشست‌های سیاسی بصیرتی با موضوع دفاع مقدس، حضور در صبحگاه مشترک، گلباران قبور شهدای گمنام و ختم قرآن را از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/87006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول