اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

اسناد ملکی طرح‌های تولیدی صنعتی شهرک صنعتی اهر صادر می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از توافق انجام شده با اداره کل ثبت اسناد استان برای حل مشکل صدور سند برای سرمایه‌گذاران که مطالبات چندین ساله آنها بود تا پایان سال‌جاری خبر داد.

اسناد ملکی طرح‌های تولیدی صنعتی شهرک صنعتی اهر صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدعلی عسگری امشب در جمع سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی اهر اظهار کرد: یکی از مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران عدم صدور سند برای سرمایه‌گذاران برای اعطای تسهیلات بانکی بود که با اجرای این طرح و توافقنامه انجام شده، سرمایه‌گذاران می‌توانند جهت اخذ تسهیلات بانکی وثیقه ملکی زمین‌های شهرک را در ضمانت بانک قرار دهند و مشکل وثیقه اهالی این شهرک مرتفع گردد.

وی افزود: تمام زیرساخت‌های لازم در فاز اول به مساحت 80 هکتار در شهرک صنعتی اهر به اتمام رسیده و آماده ارائه خدمات به شهر سرمایه‌گذاران است و فاز دوم این شهرک که برای طرح‌های بزرگ صنعتی و معدنی تدارک دیده شده در مساحت 65 هکتار عملیات اجرایی آن آغاز شده که با اتمام فاز دوم این طرح شاهد اجرای دهها پروژه بزرگ صنعتی معدنی در این شهرک خواهیم بود.

این مقام مسئول گفت: شهرک صنعتی اهر به عنوان بزرگ‌ترین شهرک منطقه ارسباران در مساحت 245 هکتار تملک شده و هم اکنون 11 طرح تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از 150 نفر به اتمام رسیده و در حال فعالیت هستند و 15 طرح اشتغالزا نیز در مرحله اجراست.

وی از آمادگی مسئولان شهرک صنعتی برای اعطای زمین برای سرمایه‌گذاران خبر داد و افزود: شهرک صنعتی اهر به علت اتمام زیرساخت‌ها و تسهیلات ویژه و معافیت مالیاتی 5 ساله محلی مناسب برای سرمایه‌گذاران است.

شهرک صنعتی اهر در مساحت 245 هکتار در 3 کیلومتری جاده اهر – تبریز به جهت واقع شدن در کنار بزرگراه جدیدالاحداث اهر – تبریز و نزدیکی به مرکز استان می‌تواند مکانی مناسب برای سرمایه‌گذاران باشد.

انتهای پیام/60002/ش‌20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول