اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ولادت ثامن‌الحجج

میدانی در سنندج به نام امام رضا (ع) مزین شد

همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) میدانی در ورودی سنندج به نام مبارک این امام همام نامگذاری شد.

میدانی در سنندج به نام امام رضا (ع) مزین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نامگذاری میدانی در ورودی سنندج به نام مبارک امام رضا (ع) به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه بیت‌المقدس و شهرداری سنندج صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه بیت‌المقدس در حاشیه برافراشتن پرچم امام هشتم در این میدان هدف از نامگذاری و برافراشتن بیرق در این مکان را نماد ارادت مردم کرد اهل سنت کردستان به پیامبر (ص) و اهل‌بیت ایشان به ویژه امام رضا (ع) عنوان کرد.

به گفته مطلب نوری، مردم استان کردستان اعم از شیعه و سنی ارادت خالصانه‌ای به امام رضا (ع) دارند و این مهم را می‌توان در اجتماع مردم اهل سنت در جوار مرقد مطهر خواهر گرامی امام رضا(ع) در سنندج دید.

وی خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی سپاه با همکاری شهرداری سنندج این میدان را به نام امام رضا (ع) مزین کردند تا این‌که ارادت مردم کردستان برای دیگر هموطنان مسجل شود.

نوری تصریح کرد: ذکر نام مبارک ائمه اطهار موجب یادآوری اقدامات بزرگ و فداکاری‌های بزرگان دین در راستای حفظ دین اسلام می‌شود که این مهم در این برهه زمانی که هجمه‌های دشمنان ارزش‌های اسلامی را هدف قرار داده‌اند، یک ضرورت است.

به گزارش فارس، در این مراسم میدان ورودی سنندج از طرف سقز به نام مطهر امام رضا (ع) نامگذاری و بیرق حرم رضوی برافراشته شد.

مداحی و مولودی‌خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/79001/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول