اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور راور ـ کرمان صورت می‌گیرد

ساخت بیست و یکمین مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا(ع)

فرماندار راور گفت: بیست و یکمین مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا(ع) با سرمایه‌گذاری آستان قدس رضوی در دو راهی روستای ریحان شهرستان راور احداث می‌شود.

ساخت بیست و یکمین مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا(ع)

محمدرضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: از تمهیدات مهم و ضروری این شهرستان ساخت و بهره‏برداری مجتمع‏ها برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران حضرت امام رضا(ع) است و وجود مجتمع‌های خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی اهمیت زیادی دارد.

وی تصریح کرد: مجتمع خدمات رفاهی امام رضا(ع) بیست و یکمین مجتمع خدمات رفاهی است که با سرمایه‌گذاری آستان قدس رضوی در دوراهی ریحان در محور راور ـ کرمان ساخته می‌شود.

شریفی عنوان کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت 14 هزار متر مربع با زیربنای بالغ بر 9 هزار متر مربع و پنج هزار متر مربع فضای سبز دارای مسجد، رستوران، سرویس بهداشتی و آلاچیق برای اسکان مسافران بین راهی است.

فرماندار راور هدف از راه‌اندازی این مجتمع از سوی آستان قدس رضوی را ارائه امکانات به مسافران در محور کرمان ـ مشهد به عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای عبور مسافران و زائران حرم رضوی به مشهدالرضا(ع) دانست و افزود: تمام امور پروژه‌ها، خدمت به مردم و همراه با خیر و برکت بوده و نزد خداوند متعال اجر بزرگی دارد.

شریفی با اشاره به صدور موافقت‌نامه اصولی و بلامانع بودن احداث مجتمع، از آغاز احداث پروژه طی چند روز آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه مسافران عبوری در جاده‌های کشور امید به زندگی را در خانواده‌ها افزایش می‌دهد و آسودگی خاطر برای مردم در حال سفر را مهیا می‌سازد.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول