اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار بخش خصوصی صورت می‌گیرد

ساخت بزرگ‌ترین مجتمع خدماتی رفاهی استان قزوین

فرماندار بویین زهرا گفت: بزرگ‌ترین مجتمع خدماتی رفاهی استان قزوین به بهره‌برداری نزدیک می‌شود.

ساخت بزرگ‌ترین مجتمع خدماتی رفاهی استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بویین زهرا در جمع خبرنگاران از احداث مجهزترین مجتمع خدماتی و رفاهی  استان قزوین در شهرستان بویین زهرا خبر داد و اظهار داشت: با بهره‌‌برداری کامل این مجتمع زمینه اشتغال 500 نفر از افراد جویای کار فراهم می‌شود.

فرماندار بویین زهرا افزود: طرح ایجاد یک رستوران و تالار سه هزار متر مربعی چند منظوره با ظرفیت سه هزار نفری نیز در این مجتمع برای اجرا در نظر گرفته شده است.

احمدی بیان کرد: طرح ساخت پمپ بنزین، جایگاه سی ان جی، فروشگاه‌های عرضه محصولات صنایع دستی، کافی‌نت، کافی شاپ، چایخانه سنتی، مراکز عرضه محصولات فرهنگی، بهداشتی و غذایی، بازیگاه کودک، آبنمای مختلف، فست فود، رستوران، مسجد بین راهی، وسایل رفاهی و فضایی نیز برای احداث بزرگ‌ترین و مجهزترین مجتمع خدماتی و رفاهی استان قزوین پیش‌بینی شده است.

این مسئول به مساحت هشت هزار متر مربعی این مجتمع خدماتی و رفاهی در شهرستان بویین زهرا اشاره و مساحت زیربنای مجتمع در فاز نخست را نزدیک به 10 هزار متر مربع اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به امکانات، تجهیزات و طراحی مدرن، مجتمع مذکور توانایی برگزاری تمامی مراسم‌ها در سطح استان قزوین و شهرستان بویین زهرا را داراست.

محمد حاج علیانی سرمایه‌گذار این پروژه نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا مشکلات و نیازهای کنونی برای توسعه ساخت مجتمع خدماتی و رفاهی شهرستان بویین زهرا را در حوزه‌های مختلف برشمرد.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن این مجتمع در بخش شمالی محور ترانزیت تهران ـ همدان احداث میدان ورودی دور برگردان در مجتمع از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خواستار تخصیص سهمیه دولتی جایگاه سی ان جی برای این مجتمع با مساعدت و همکاری مسئولان استانی شد.

این سرمایه‌گذار بخش‌خصوصی پیرامون زمان بهره‌برداری پروژه خدماتی رفاهی بویین زهرا بیان کرد: فاز نخست این مجتمع بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده حداکثر ظرف سه ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

حاج‌علیانی عنوان کرد: همچنین عملیات بهره‌برداری از فازهای بعدی این پروژه نیز بر اساس زمان‌بندی به اتمام نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول