اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نمایندگی اداره کل حمل و نقل غرب مازندران خبر داد

صدور 13 فقره موافقت اصولی برای مجتمع خدماتی رفاهی غرب مازندران

رئیس نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران در غرب مازندران گفت: 13 فقره موافقت اصولی برای مجتمع خدماتی رفاهی در حوزه غرب مازندران صادر شد.

صدور 13 فقره موافقت اصولی برای مجتمع خدماتی رفاهی غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران، علی نصیری گفت: پروژه آسفالت رمپ ورودی، خروجی و پارکینگ مجتمع خدماتی رفاهی ناظریان در غرب مازندران انجام شد.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های متعدد این اداره کل در نهایت با هماهنگی‌های صورت گرفته در خصوص تکمیل رمپ ورودی و خروجی و پارکینگ مجتمع خدماتی رفاهی ناظریان برای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات وسایل نقلیه‌ای که قصد ورود و خروج برای استفاده از امکانات جایگاه سوخت به مجموعه را دارند، آسفالت و ایمن‌سازی آن با نصب علائم افقی با نظارت گروه فنی و امور پیمان‌های اداره کل به صورت کمک بلاعوض انجام شده است. 

وی اعتبارات انجام شده در این بخش که توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تامین شده است را 1.5 میلیارد ریال ذکر کرد.

رئیس نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان در غرب مازندران گفت: تاکنون 13 فقره موافقت اصولی برای  مجتمع خدماتی رفاهی در حوزه غرب مازندران صادر شده و در حال حاضر مجتمع خدماتی رفاهی ناظریان به بهره‌برداری رسید و دو مجتمع آن در حال احداث است.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول