اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز مازندران خبر داد

وجود 106 پروژه نیمه‌تمام مدرسه‌سازی در مازندران/ 45 میلیارد تومان تعهد خیران مازندرانی

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز مازندران گفت: 106 پروژه نیمه‌تمام مدرسه سازی در مازندران بر زمین مانده است.

وجود 106 پروژه نیمه‌تمام مدرسه‌سازی در مازندران/ 45 میلیارد تومان تعهد خیران مازندرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سبحان فیروزیان صبح امروز در مجمع عمومی انتخابات هیئت مدیره خیران مدرسه ساز مازندران که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، مدرسه‌سازی را عشق دانست.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان جامعه هستند و خیران با نیات خیر به تعالی جامعه اسلامی فکر می‌کنند.

فیروزیان با اشاره به اینکه 32 منطقه مازندران دارای 30 مجمع خیران مدرسه‌ساز است، افزود: در حال حاضر بیش از 106 پروژه نیمه‌تمام مدرسه‌سازی به دلیل عدم نقدینگی بر زمین مانده است.

فیروزیان همکاری نوسازی مدارس استان را با مجمع خیران مدرسه‌ساز مطلوب دانست و گفت: همت خیران مدرسه‌ساز مازندرانی در این گونه فعالیت‌های اجتماعی غیر قابل وصف بوده و هیچ فردی بر دیگری برتری ندارد.

این خیر مدرسه‌ساز مازندرانی با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس یکی دیگر از فعالیت‌هایی است که خیران مدرسه‌ساز به تناسب نیاز در این بخش وارد شدند، گفت: فرهاد شاهسوارانی از خیران مدرسه‌سازی است که به هوشمندسازی 14 مدرسه اقدام و آموزش‌های لازم معلمان را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز مازندران از برگزاری 25 جشنواره خیران مدرسه‌ساز اشاره کرد و یادآور شد: هر ساله بیش از 20 درصد به خیران استان افزوده می‌شود.

فیروزیان در پایان سخنانش از رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور خواستار حمایت هر چه بیشتر شد تا پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی مدرسه‌سازی مازندران تکمیل شود.

عضو هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه‌ساز مازندران نیز با اشاره به فعالیت خیران مدرسه‌ساز در استان اظهار داشت: در بخش پروژه‌های عمرانی بیشتر هزینه‌ها توسط خیران و حمایت و پشتیبانی نوسازی و مجمع خیران اجرا می‌شود.

حبیب الله کولائیان با بیان اینکه خیران به طور مستقیم در اجرای پروژه‌های عمرانی مدرسه‌سازی نظارت دارند، تصریح کرد: از 42 پروژه در دست اجرا هم اکنون سه پروژه در حال احداث است که در قالب 503 کلاس تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

وی به جشنواره پانزدهم خیران مدرسه‌ساز مازندران اشاره کرد و ادامه داد: خیران مدرسه‌ساز در سال جاری 45 میلیارد تومان تعهد کردند.

این خیر مدرسه‌ساز ساروی به تحقق 94 درصدی تعهدات سال گذشته خیران مدرسه‌ساز مازندران اشاره کرد و گفت: سعی ما این است تا کل هزینه‌های قابل اجرا در پروژه‌های عمرانی از طریق خیران مدرسه‌ساز پشتیبانی شود.

انتهای پیام/86006/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول