اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از یک کارخانه تولیدی در سنندج

نماینده ولی فقیه، نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری، نماینده مجلس، جانشین سپاه کردستان و جمعی از مسئولان از یک واحد تولیدی در سنندج بازدید کردند.

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از یک کارخانه تولیدی در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج در این بازدید که حجت‌الاسلام شاهرودی نماینده ولی فقیه، سالار مرادی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری و سردار فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان و تعدادی از مسئولان و تولید کنندگان واحدهای صنعتی و تولیدی استان حضور داشتند از واحد تولیدی پنجره پلی‌اتیلن آریا در شهرک صنعتی شماره یک سنندج بازدید کردند و از نزدیک با مسایل و مشکلات و نحوه تولید آن آشنا شدند.

مدیرعامل این واحد تولیدی در این بازدید با بیان عملکرد و ارائه گزارشی از روند تولید شیشه و پلی‌اتیلن و پی‌وی‌سی در این کارخانه گفت: کارخانه شیشه کرد در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع شیشه‌های دو جداره در راستای تامین نیاز در صنایع ساختمان آغاز کرده است.

حسین خسروی با اشاره به عملکرد نیروی انسانی و اشتغالزایی تعدادی از جوانان منطقه در این واحد تولیدی، افزود: این مجموعه با استفاده از مدرن‌ترین ماشین‌آلات همراه با تکنولوژی دنیا و بهره‌گیری از دانش فنی متخصصان مجرب تمام محصولات خود را بر اساس استانداردهای جهانی با کیفیتی ممتاز و بی‌نظیر به بازارهای داخلی و حتی کشورهای همسایه عرضه می‌کنند.

وی بیان کرد: محصولات این واحد تولیدی شامل شیشه‌های سکوریت یا نشکن، شیشه‌های لمینیت، تزئینی و شیشه‌های ضد گلوله ، شیشه‌های دو و چند جداره و فریم لس است.

خسروی با اشاره به قسمت‌های مختلف این واحد تولیدی، خاطر نشان کرد: این کارخانه شامل واحد برش، واحد تمام اتوماتیک ششتشو و خشک کن شیشه، واحد تمام اتوماتیک خم کن، واحد تزریق تمام اتوماتیک گاز آرگون، واحد مونتاژ و واحد کنترل کیفیت و بازرسی است.

کارخانه شیشه کرد در شهرک صنعتی شماره یک سنندج در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و زیربنای 3 هزار مترمربع دارای ساختمان اداری، سالن تولید، انبار مواد اولیه و محصول تولید شده و واحد کنترل کیفیت است.

انتهای پیام/‌79005/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول