اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

16 واحد آموزشی در کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان گفت: 16 واحد آموزشی جدید دارای 116 کلاس درس با ورود دانش‌آموزان به سال تحصیلی جدید در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

16 واحد آموزشی در کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، غلامرضا رجایی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از واحدهای جدید آموزشی سیرجان اظهار داشت: 339 پروژه آموزشی در قالب یک‌هزار و 755 کلاس درس و با زیربنای 520 هزار متر مربع در سطح استان کرمان در حال انجام است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان افزود: 16 واحد آموزشی جدید با زیربنای 12 هزار متر مربع و دارای 116 کلاس درس با ورود دانش‌آموزان به این کلاس‌های جدید به بهره‌برداری می‌رسند.

رجایی بیان داشت: اعتبارات نوسازی مدارس استان، 570 میلیارد ریال بوده است که تاکنون 240 میلیارد ریال تخصیص یافته است و با تخصیص تمام اعتبارات طرح‌های در حال احداث یاد شده به اتمام می‌رسند.

ابراهیم شیخ‌بهایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 520 هزار دانش‌آموز در استان کرمان در روز اول مهر راهی مدارس می‌شوند و 46 هزار معلم کار آموزش و پرورش آنان را بر عهده دارند.

وی افزود: سال تحصیلی جدید ارتقای کیفیت‌بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی و توانمندسازی نیروهای انسانی با برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی ضمن خدمت اولویت کاری آموزش و پرورش استان کرمان است.

شیخ‌بهایی عنوان کرد: در سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به شهر سیرجان از برخی واحدهای آموزشی بهره‌برداری، همایش خیران مدرسه‌ساز شهرستان و جشن شکوفه‌ها در سیرجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80015/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول