اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تخصیص اعتبارات لازم

کتابخانه‌های روستایی بجنورد به بهره‌برداری می‌رسند

فرماندار بجنورد گفت: پروژه کتابخانه‌های روستایی این شهرستان در صورت تخصیص اعتبارات لازم در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

کتابخانه‌های روستایی بجنورد به بهره‌برداری می‌رسند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، سیدمحمد پاکمهر در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر بجنورد اظهار کرد: با تخصیص اعتبارات لازم از محل اعتبارات تملک و دارایی‌ انتظار می‌رود کتابخانه‌های عمومی روستایی در حال ساخت شهرستان بجنورد در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای ادامه پروژه کتابخانه عمومی مرکزی شهر بجنورد 3 میلیارد و 330 میلیون ریال است که در صورت تخصیص اعتبارات مصوب شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این کتابخانه نیز در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بجنورد همچنین با تاکید بر ضرورت اختصاص مکان مناسب برای ساخت کتابخانه‌های عمومی شهری در بجنورد، گفت: ارائه خدمات مناسب کتابخانه‌ای مستلزم واریز نیم درصد سهم کتابخانه‌های عمومی است که مساعدت بیشتر شهرداری بجنورد را می‌طلبد.

انتهای پیام/63002/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول