اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار نمونه استان زنجان:

16 درصد راه‌های مواصلاتی استان زنجان در بخش زنجانرود واقع شده است

بخشدار زنجانرود با اشاره به اینکه 16 درصد راه‌های مواصلاتی استان در بخش زنجانرود واقع شده است، گفت: آزادراه زنجان - تبریز، جاده قدیم زنجان - میانه، محورهای خلخال - سرچم و زنجان - ماهنشان از جمله این راه‌ها است.

16 درصد راه‌های مواصلاتی استان زنجان در بخش زنجانرود واقع شده است

علی پاکمنش بخشدار نمونه استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف بخش به عنوان محور توسعه و موفقیت برنامه‌های بخشداری زنجانرود محسوب می‌شود.

وی به حضور گسترده مردم زنجانرود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در 24 خرداد ماه سال‌جاری اشاره کرد و افزود: طبق آمار و اطلاعات مردم زنجانرود در این انتخابات مشارکت صد درصدی داشته‌اند.

بخشدار زنجانرود با اشاره به اینکه در طول دو سال گذشته چهار پروژه عمرانی مختلف در این بخش کلنگ‌زنی شده است، تصریح کرد: پالایشگاه نفت زنجان به عنوان یکی از این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

وی کمک و همراهی مردم را یکی از عامل‌های موفقیت بخشداری زنجانرود دانست و گفت: کارکنان بخشداری زنجانرود همیشه ارتباط صمیمانه‌ای با مردم دارند.

پاکمنش به تعامل خوب بخشداری زنجانرود با دیگر نهادها اشاره کرد و اظهار داشت: در طول دو سال گذشته بخشداری زنجانرود هیچگونه اختلافی با نهادهای مختلف نداشته است.

وی اتحاد و همدلی نهاد‌های دولتی با بخشداری را رمز موفقیت بخشداری زنجان دانست و گفت: امید است با همکاری مسئولان هر روز شاهد افزایش این موفقیت‌ها باشیم.

بخشدار زنجانرود با تاکید بر اینکه زنجانرود از ظرفیت‌ها و بسترهای مناسبی برای توسعه و پیشرفت برخوردار است، اظهار کرد: 70 کیلومتر از آزادراه زنجان - تبریز از بخش عبور کرده است.

وی با اشاره به اینکه 16 درصد راه‌های مواصلاتی استان در بخش زنجانرود واقع شده است، گفت: آزادراه زنجان - تبریز، جاده قدیم زنجان - میانه، محورهای خلخال - سرچم و زنجان - ماهنشان از جمله این راه‌ها است.

پاکمنش نزدیکی بخش زنجانرود به مرکز استان را یکی دیگر از ظرفیت‌های توسعه این بخش دانست و گفت: با توجه به وجود این بستر مناسب بخشداری زنجانرود توسعه قابل توجهی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه بخش زنجانرود از لحاظ توسعه‌نیافتگی رتبه دوم را در بین 16 بخش استان زنجان داراست، گفت: این توسعه زیبنده و شایسته بخش زنجانرود نیست.

بخشدار زنجانرود در ادامه به برنامه‌های بخش زنجانرود در هفته کاهش بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: در بیشتر مدارس بخش زنجانرود مانور زلزله برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین دهیاران بخش زنجانرود با نصب پلاکارت تلاش می‌کنند اطلاع‌رسانی مناسبی در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/73008/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول