اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

امام رضا(ع) جایگاه ممتاز و فاخری در بین ائمه دارد

امام جمعه جیرفت گفت: حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) از جایگاه ممتاز و فاخری در بین ائمه اطهار برخوردار است.

امام رضا(ع) جایگاه ممتاز و فاخری در بین ائمه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری بعد از ظهر امروز در دیدار خادمان حرم رضوی در شهرستان جیرفت با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: این دهه به یاد و نام کریمانه حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه(س) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

عسکری با اشاره به اینکه بر طبق روایات هر کس حضرت ثامن‌الحجج را زیارت کند، بهشت بر او واجب می‌شود، عنوان کرد: هنگامی که زائر وی دارای چنین اجر و قربی باشد، مقام زائر وی نیز بسیار برتر و والاتر می‌رود.

وی خطاب به خادمان حرم مطهر رضوی افزود: شما به عنوان سفیران حرم ثامن‌الحجج(ع) افتخار بزرگ خدمتگزاری در جوار ائمه و حضور در مرقد و بارگاه ایشان را دارید که برای هر کس حاصل نمی‌شود.

عسکری تصریح کرد: شما عمر و زندگی خود را در جوار حرم امام رضا(ع) سپری کرده و به سعادت خادمی زائران این بزرگواران دست یافته‌اید که امیدواریم در دنیا و آخرت سعادتمند شوید.

امام جمعه جیرفت گفت: امیدواریم که این مدال افتخار و تاج کرامت را همواره در دنیا و آخرت با خود همراه داشته باشید و بار دیگر شاهد حضور شما در منطقه جنوب کرمان باشیم.

انتهای پیام/80001/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول