اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد همدان مطرح کرد

تشکیل کارگروه اشتغال کمیته امداد با کارشناسان خبره

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان گفت: کارگروه اشتغال با حضور کارشناسان متبحر به منظور شناسایی مزیت‌های شغلی ایجاد شده و از هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند.

تشکیل کارگروه اشتغال کمیته امداد با کارشناسان خبره

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، قاسم یارمحمدی ظهر امروز در جلسه نشست منطقه‌ای کمیته امداد در تویسرکان، با اشاره به اینکه بیشترین نیاز ما تعامل با بانک‌هاست، افزود: همه باید در راستای جذب اعتبار برای استفاده بیشتر تلاش کنیم.

وی با اشاره به واگذاری اشتغال شهرهای زیر 20 هزار نفر و روستاها به کمیته امداد، افزود: برای اجرایی شدن این طرح باید از ظرفیت‌های شهرستان به نحو مطلوب به منظور تحقق اشتغال برای افراد جویای کار بهره بگیریم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی همدان تشکیل جلسات به موقع با پیگیری‌های جدی را برای ایجاد بسترهای شغلی را خواستار شد و گفت: موضوعات و موارد مطرح شده در جلسات کارشناسی شده بررسی و حل شود.

وی از تشکیل کارگروه اشتغال کمیته امداد با حضور کارشناسان خبره از دیگر نهادهای عضو در سطح استان خبر داد و افزود: کارگروه اشتغال با حضور کاشناسان متبحر به منظور شناسایی مزیت‌های شغلی در سطح شهر و روستا ایجاد و از هفته آینده فعالیت خود را آغاز کنند.

یارمحمدی در خصوص طرح‌هایی که خشکسالی به آن‌ها آسیب وارد کرده نیز گفت: طرح‌های مربوطه توسط ناظران شناسایی و بازرسی شوند و افراد آسیب‌پذیری که نیاز به کمک دارند مشخص و به بازپرداخت وام آنها تا 18 ماه فرصت داده شود.

وی به برگزاری دوره‌های آموزش بلندمدت، کوتاه‌مدت و میان مدت تأکید کرد و گفت: زمینه‌های کاریابی در سطح شهرستان‌ها در حوزه‌های متخلف مهارتی وجود دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی همدان تأکید کرد: همه آموزش‌های داده شده به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) به جز دانش‌آموزی باید منتج به شغل شود.

وی از برگزاری جشن خودکفایی کمیته امداد خبر داد و افزود: طرح‌های بومی شهرستان‌ها شناسایی و برای برپایی نمایشگاه جشن خودکفایی در سطح استان آماده شود.

یارمحمدی، خواستار اعلام طرح‌های اشتغال باقی مانده برخی از شهرها شد و گفت: تویسرکان تنها شهری است که مشکلی در این باره ندارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی همدان با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در سامانه ثبت شود، گفت: شهرهای ملایر و تویسرکان به ترتیب رتبه دوم و سوم را در ثبت اشتغال ایجاد شده در سامانه دارند.

وی با اشاره به فعالیت مشاوره شغلی در کمیته امداد همه شهرهای استان، ابراز کرد: تویسرکان و نهاوند هرچه زودتر مشاوره شغلی تعیین و به مرکز اعلام کنند.

یارمحمدی، از امضای 10 تفاهمنامه بخش اشتغال کمیته امداد خبر داد و افزود: 10 تفاهمنامه با نهادهای مربوطه به خاطر استفاده بهتر از ظرفیت این ادارات به نفع خانواده‌های محروم امضا شد.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول