اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت جام:

اشتغال‌زایی بیشتر برای افراد تحت پوشش کمیته امداد باشد

امام جمعه تربت جام گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با اعطای وام به افراد تحت پوشش این نهاد باید در جهت اشتغال‌زایی هر چه بیشتر اقشار فرو دست حرکت کند.

اشتغال‌زایی بیشتر برای افراد تحت پوشش کمیته امداد باشد

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی موسوی فر، ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: این کمیته باید به از کار افتاده‌ها و ناتوان‌ها کمک مالی کند؛ ولی کمک به افراد سالم باید توام با ایجاد زمینه اشتغال برای آنها باشد.

امام جمعه تربت جام، قرض الحسنه را بهترین راهکار برای این کار دانست و افزود: برای جذب سرمایه افراد نیکوکار تبلیغات و اطلاع رسانی باید از طریق حوزه ها، مساجد، روزنامه ها و جراید، صدا و سیما و برگزاری همایش‌ها انجام شود. همچنین  باید از افراد نیکوکار دعوت شود و خدمات آنها مورد حمایت و تشویق قرار گیرد تا انگیزه‌شان افزایش یابد.

وی با اشاره به برگزاری همایش «اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی» گفت: در این گونه همایشها باید از نخبگان به منظور تبادل اطلاعات و اندیشه‌ها دعوت و اهداف کاملا شناسایی شود. همچنین اگر نتایج کمک های مردمی به نیکوکاران اطلاع داده شود انگیزه کمک کردن آنها افزایش می یابد.

این همایش 21 شهریور ماه سال جاری و همزمان با دهه کرامت و در دانشگاه فردوسی مشهد مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/2202/س/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول