اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه هنرهای زیبا در تاکستان گشایش یافت

نمایشگاه هنرهای زیبا در نگارخانه شهرستان تاکستان با 52 اثر گشایش یافت.

نمایشگاه هنرهای زیبا در تاکستان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، نمایشگاه هنری توانمندی‌های آثار طرح چوب با عنوان «هنر زیبا» صبح امروز طی مراسمی در نگارخانه مهر و ماه شهر تاکستان گشایش یافت.

در این نمایشگاه 52 تابلوی هنری از خلاقیت‌های دست‌‌ساز طرح چوب از انواع معرق و معرق منبت برای بازدید علاقه‌مندان و خرید مراجعه‌کنندگان در معرض تماشا قرار داده شده است.

در نمایشگاه هنر چوب شهر تاکستان، تصاویر و طر‌ح‌های طبیعی یکی از هنرمندان با طرح چوب برای بازدیدکنندگان به تصویر کشیده شده است.

مسئول نمایشگاه هنری تاکستان در حاشیه این مراسم افتتاحیه به خبرنگار فارس گفت: نمایشگاه هنری تابلوهای چوب‌‌ساز برای نخستین بار در شهر تاکستان برپا شده است.

هومن باستانی‌کار با بیان اینکه بازدیدکنندگان همواره تمایل قابل توجهی به تماشای آثار هنری مدرن و کلاسیک دارند، افزود: بیش از 70 تا 100 نفر روزانه با حضور در این نمایشگاه از تابلوها بازدید می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم حمایت دستگاه‌های دولتی برای استمرار کارهای هنری در سطوح حرفه‌ای خاطرنشان کرد: همچنین کار طراحی تابلوی عصر عاشورا با شکل معرق و منبت برجسته‌ تا ایام دهه ماه محرم آماده تکمیل می‌شود.

باستانی‌کار با بیان اینکه هنرمندان نیازمند حمایت برای خلق آثار خود هستند، گفت: تاکنون دو طرح نگارگری‌ام جزو آثار برگزیده قرار گرفته و وزارت ارشاد تعدادی از آثارم را به صورت پوستر نشر داده است.

انتهای پیام/77005/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول