اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواخر شهریور ماه سال‌ جاری صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در ارومیه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه از سی‌ام شهریور ماه سال‌ جاری در این شهر خبر داد.

برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در ارومیه

حجت‌الاسلام باقر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نمایشگاه کتاب ارومیه از سی‌ام شهریور تا پنجم مهر ماه سال ‌جاری، به مدت یک هفته در ارومیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در هر سه مجتمع نمایشگاهی محل نمایشگاه‌های دائمی ارومیه، واقع در پارک جنگلی این شهر برگزار می‌شود.

وی از حضور 300 ناشر از سراسر کشور در این دوره از نمایشگاه کتاب ارومیه خبر داد و افزود: برای نخستین بار 30 ناشر از استان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

کریمی ضمن اشاره به وجود غرفه نقاشی در این نمایشگاه، اظهار داشت: به منظور نشان دادن روند عملیات چاپ کتاب، غرفه‌ای به این منظور نیز برپا می‌کنیم.

وی هدف از این اقدام را بازاریابی داخلی و خارجی در حوزه چاپ استان عنوان و تصریح کرد: هم اکنون آذربایجان غربی در حوزه چاپ و نشر کتاب در رتبه چهارم کشوری قرار داشته که از نظر قدرت چاپ نیز قوی‌ترین صنایع چاپی را در اختیار خود دارد، اما به دلیل عدم شناخت و اطلاع کافی مولفان از وجود چنین چاپخانه‌هایی در استان، همچنان بسیاری از مولفان استان اقدام به چاپ مطالب خود در خارج استان می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در راستای حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، اقدام به ثبت و چاپ خاطرات سردار شهید فتورایی، سردار کبیری، شهید قهاری و سردار اوستجانی کرده‌ایم، تصریح کرد: در جریان این نمایشگاه از سه عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: از این میان خاطرات شهید آقایی نیز در مراحل تدوین می‌باشد که به زودی تکمیل و ارائه می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: غرفه‌ای از تازه‌های نشر نیز وجود خواهد داشت تا بازدیدکنندگان در جریان تازه‌ترین کتاب‌های منتشر شده نیز قرار گیرند.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول