اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

آغاز به کار نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بیجار

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش پاییزه ظهر امروز به طور رسمی در بوستان شاهد بیجار افتتاح شد.

آغاز به کار نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، این روزها با وضعیت اقتصادی موجود خبر از آغاز هر نمایشگاهی که می‌شود مردم با استقبال فراوان به امید اینکه می‌توانند بیشترین اجناس مورد نیاز خود را با قیمتی ارزانتر از بازار تهیه کنند راهی این نمایشگاه‌ها می‌شوند.

در نمایشگاه فروش پاییزه با وجود اینکه به فصل آغاز مدارس نزدیک هستیم و خانواده‌ها دغدغه تهیه لوازم‌التحریر برای فرزندان دانش آموز خود را دارند با شور و اشتیاق به این نمایشگاه برای تهیه وسایل مورد نیاز می‌روند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بیجار ظهر امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نمایشگاه که به همت این اداره دایر شده است گفت: با توجه به نزدیک شدن بازگشایی مدارس انواع لوازم‌التحریر، پوشاک و کیف و کفش و همچنین در راستای تنظیم قیمت کالاهای اساسی همچون گوشت قرمز، مرغ برنج و.. با قیمت دولتی عرضه می‌شود.

فرهاد صفری افزود: این نمایشگاه در بردارنده 60 غرفه از شهرهای همدان، سنندج، تهران و اصناف شهرستان بیجار است تا کالاهای خود را با 10 الی 15 درصد تخفیف عرضه نمایند.

صفری همچنین از دایر شدن واحد بازرسی در این  نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت 10 روز آماده بازدید و خرید علاقه‌مندان است.

رییس اداره صنعت معدن تجارت همچنین از آغاز طرح ویژه بازگشایی مدارس در سطح شهرستان بیجار خبر داد و بیان کرد: در این راستا 3 اکیپ بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی سطح شهر بازدید و بازرسی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم بیجار می‌توانند شکایات و انتقادات خود را با شماره 124 به واحد بازرسی اداره صنعت، معدن، تجارت اطلاع دهند.

انتهای پیام/79015/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول