اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شواری اداری شهر ساری:

مشکلات جاده‌ای بخش رودپی جدی‌تر پیگیری می‌شود

عضو شورای اداری شهرستان ساری گفت: مشکلات جاده‌ای بخش رودپی جدی‌تر پیگیری می‌شود.

مشکلات جاده‌ای بخش رودپی جدی‌تر پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عادل روحی صبح امروز در مراسم تجلیل از اعضای شورای سوم و نیز تکریم شورای چهارم بخش رودپی جنوبی اظهار داشت: شوراها مظهر مردم سالاری دینی در کشور هستند.

وی با اشاره به نقش موثر شوراها در پیشرفت و آبادانی کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد پیشرفت‌های زیادی در کشور هستیم که اگر این پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها به خوبی مورد بررسی قرار گیرد به نقش موثر شوراها در این پیشرفت‌ها می‌رسیم.

عضو شورای اداری شهرستان ساری در ادامه با اشاره به استقلال بخش رودپی از بخش‌ مرکزی شهرستان ساری بیان داشت: با همکاری شوراها شاهد موفقیت روز افزون در این منطقه بودیم.

وی خواستار تقویت همدلی در بخش رودپی شد و گفت: همه برای عدالت و همدلی تلاش می‌کنیم و همدلی می‌تواند برای منطقه ما بسیار موثر باشد.

بخشدار منطقه رودپی جنوبی در ادامه اظهار داشت: در ایران شورا یک اصل است که در قانون اساسی نیز بر این موضوع نیز تاکید شد.

عضو شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به درخواست شورای بخش رودپی در ارتباط با زیرپوشش قرار گرفتن اعضای شورای این بخش تاکید کرد: لیست اعضای شورا برای ارسال به فرمانداری و نیز به وزارت کشور تهیه شد و به طور جد این موضوع پیگیری می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: تنها با تقویت و همدلی زمینه پیشرفت منطقه فراهم می‌شود و لازمه این کار این است که اعضای شورا با مسئولان وحدت و همدلی لازم را حفظ کنند.

روحی با اشاره به بخشی از مشکلات در منطقه ردوپی خاطرنشان کرد: مشکلات جاده‌ای و کمبود آب شرب و نیز تصفیه خانه فاضلاب را به طور جدی پیگیری می‌کنم.

وی در پایان تاکید کرد: شوراها در تدوین برنامه‌ها برای توسعه استان تلاش کنند و منافع مردم را در تدوین برنامه‌ها مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول