اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان:

کارمندان دولت از پرداخت سرانه بیمه برای فرزند چهارم به بعد معاف می‌شوند

معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان از معافیت کارمندان دولت از پرداخت سرانه بیمه فرزندان چهارم به بعد خبر داد.

کارمندان دولت از پرداخت سرانه بیمه برای فرزند چهارم به بعد معاف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مسلم آشوری شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اصلاحیه قانون تنظیم جمعیت و خانواده مصوب مجلس شورای اسلامی کارکنان مرد دولت از پرداخت سرانه تبعی دو بابت فرزندان چهارم به بعد معاف شدند.

وی با اشاره به اصلاحیه قانون تنظیم جمعیت و خانواده مصوب مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اصلاحیه این مصوبه از این پس فرزندان ذکور کارکنان مرد دولت تا سن 22 سالگی و در صورت ادامه تحصیل تا سن 25 سالگی از پرداخت سرانه تبعی دو معاف و تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان افزود: بر همین اساس، فرزندان دختر کارمندان مرد دولت نیز تا زمان ازدواج به عنوان تبعی یک محسوب و از پرداخت سرانه تبعی دو معاف می‌شوند و تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

آشوری همچنین با اشاره به اینکه، فرزندان پسر همه کارکنان مرد دولت، تا سن 22 سالگی و در صورت ادامه تحصیل تا سن 25 سالگی از سرانه دولت برخوردار هستند ابراز داشت: کارمندان مرد دولت در این فاصله و بعد از آن باید در اسرع وقت نسبت به تبعی سه خود اقدام و یا دفترچه خود را باطل کنند.

معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان خاطرنشان کرد: فرزندان دختر کارکنان مرد و زن نیز باید به محض ازدواج دفترچه بیمه خود را تحویل داده و یا در صورت تمایل به ادامه بیمه، از ضوابط مربوطه به بیمه تبعی سه استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، قبل از اصلاحیه فوق کارمندان مرد دولت، علاوه بر پرداخت هزینه سرانه خود، هزینه فرزندان چهارم به بعد را نیز باید پرداخت می‌کردند متذکر شد: پیش از اصلاحیه قانون تنظیم جمعیت و خانواده، کارمندان مرد دولت برای هر یک از فرزندان چهارم خود به بعد در سال جاری ماهیانه 143 هزار ریال سرانه پرداخت می‌کردند اما بعد از اصلاحیه قانون تنظیم جمعیت و خانواده از پرداخت این مبلغ معاف می‌شوند.

انتهای پیام/2406/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول