اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان:

خدمات فعلی بیمه طلایی متناسب با نیاز‌های درمانی بازنشستگان نیست

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران اصفهان گفت: خدماتی فعلی بیمه طلایی بازنشستگان متناسب با نیاز‌های درمانی این افراد نیست و خدمات ارائه شده به بازنشستگان باید درصد بالایی از هزینه‌های این افراد را زیر پوشش قرار بدهد.

خدمات فعلی بیمه طلایی متناسب با نیاز‌های درمانی بازنشستگان نیست

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ارائه خدمات بیمه طلایی به صورت کامل از مهم‌ترین خواسته‌های بازنشستگان فرهنگی و غیر‌فرهنگی تلقی می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر این بیمه به صورت ناقص نسبت به بازنشستگان اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه اما گویی فریاد‌ها و ناله‌های بازنشستگان برای افزایش خدمات بیمه طلایی نسبت به این افراد در حال به ثمر رسیدن است، اضافه کرد: چرا که در حال حاضر زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه با افزایش سرانه دریافتی از بازنشستگان خدمات بیمه طلایی نسبت به این افراد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان تصریح کرد: خدماتی فعلی بیمه طلایی بازنشستگان متناسب با نیاز‌های درمانی این افراد نیست و خدمات ارائه شده به بازنشستگان باید درصد بالایی از هزینه‌های این افراد را زیر پوشش قرار بدهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها هزینه‌های جراحی و بستری شدن بازنشستگان زیر پوشش خدمات بیمه طلایی قرار می‌گیرد، ادامه داد: البته هزینه‌های عمل جراحی ارتوپدی زیر پوشش بیمه طلایی قرار نمی‌گیرد.

روستایی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاید تنها یک درصد از بازنشستگان برای درمان خود به عمل جراحی نیاز داشته باشند، تاکید کرد: 99 درصد بازنشستگان برای پرداخت هزینه‌های درمانی خود شامل دارو، نسخه پزشک، ویزیت و آزمایشگاه باید هزینه‌های بالایی را پرداخت کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر این هزینه‌ها زیر پوشش بیمه طلایی قرار نمی‌گیرد، افزود: هر بازنشسته برای استفاده از خدمات بیمه طلایی باید ماهیانه 12 هزار تومان پرداخت کند، البته بازنشستگان نباید برای استفاده از خدمات بیمه طلایی هزینه‌ای را پرداخت کنند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با بیان اینکه امیدواریم بیمه طلایی با افزایش سرانه دریافتی از بازنشستگان به صورت کامل نسبت به این افراد اجرا شود، متذکر شد: چرا که هزینه‌های درمانی بازنشستگان کمر‌شکن است.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان برای کاهش هزینه‌های درمانی خود چشم به حمایت‌های دولت امید و تدبیر دارند، اذعان داشت: امیدواریم دولت و کابینه دولت جدید با تدبیر، امید و تجربه خود گره‌ از  مشکلات و چالش‌های بازنشستگان موجود در سطح کشور باز کند.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول