اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

مسلمانان از فضیلت‌های دهه کرامت استفاده کنند

امام جمعه میاندوآب گفت: مسلمانان از فضیلت‌های نهفته در دهه کرامت حداکثر استفاده را ببرند.

مسلمانان از فضیلت‌های دهه کرامت استفاده کنند

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مسلمانان باید از فضائل و برکت‌های این ماه مبارک حداکثر استفاده را کرده و برای رشد معنوی خود تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه حدفاصل بین میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) دهه کرامت نام‌گذاری شده است، افزود: حرم امام رضا (ع) بزرگترین سرمایه معنوی برای کشورمان قلمداد می‌شود.

قهرمانی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) تنها متعلق به ایران اسلامی نیست، ادامه داد: امام هشتم (ع) متعلق به جهان تشیع بوده و از اقصی نقاط جهان برای زیارت ایشان به کشورمان سفر می‌کنند.

امام جمعه میاندوآب به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: تنها راه خروج از سلطه استکبار جهانی اتحاد و همدلی ملل مختلف است، که در این راستا باید ائمه معصوم از جمله امام رضا (ع) را الگو قرار داد.

وی با اشاره به اینکه مستکبران عالم به دنبال مسلط شدن بر کشورهای اسلامی هستند، ادامه داد: دشمنان زمانی فلسطین، افغانستان، عراق و ایران اسلامی را آماج حمله‌های خود قرار دادند، اکنون نیز سوریه را هدف گرفته‌اند.

امام جمعه میاندوآب بر لزوم مطالعه پیرامون تاریخ استعمار و مظلومیت کشورهای خاورمیانه تاکید کرد و اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی باید نسبت به رویدادهای منطقه حساسیت لازم را نشان دهند.

قهرمانی ضعیف نگه داشتن کشورهای خاورمیانه را سیاست کلی استعمار دانست و خاطرنشان کرد: در طول تاریخ چنین سیاستی را پیاده کرده و در آینده نیز رویکرد خود را تغییر نمی‌دهد، پس ملل دنیا باید با هوشیاری برای حفظ اتحاد خود گام بردارند.

انتهای پیام/61002/ج10/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول