اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

شیراز برای خلاف‌کاران و معتادان امن شده است

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شیراز برای خلاف‌کاران، متجاوزان به مال و جان و نوامیس مردم، معتادان، سارقان، قاچاقچیان، متکدیان و عناصر فاسد اخلاقی امن شده است.

شیراز برای خلاف‌کاران و معتادان امن شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم شعرا بعدازظهر امروز در نخستین نطق قبل از دستور خود در جلسه علنی شورای چهارم شهر شیراز یکی از دلایل این امر را جذابیت‌های مختلف شیراز و حضور شهروندانی میهمان‌نواز و مهاجرپذیربودن این کلان‌شهر دانست.

وی با اشاره به بومی نبودن بسیاری از افراد بزهکار در شیراز افزود: بر اساس اسناد سجلی بیشتر افراد متخلف، سارق، متکدی و معتاد، که در سازمان بهزیستی و اداره آگاهی موجود است، مهاجر و از سایر شهرها و استان‌ها هستند و در مواردی بعضی مناطق این‌گونه افراد را با اتوبوس در شیراز تخلیه می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه با اشاره به بازدیدی که به اتفاق دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر شیراز، از محله تاریخی فرهنگی این شهر داشته است، تصریح کرد: در محدوده محله‌های سنگ‌سیاه، بازارچه حاج‌زینل، بازارچه ارامنه و اطراف مسجد سیاوشان و حرم سیدتاج‌الدین غریب و آرامگاه سیبویه، شاهد صحنه‌هایی مشمئز کننده و دلخراش بودیم که روح و روان هر انسان اصیل و دلسوزی را می‌آزارد.

شعرا خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع از سوی دستگاه‌های مرتبط شد و خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهم در تجمع معتادان و افراد دارای مشکلات اخلاقی و فساد رفتاری و بیماری‌های مختلف وجود و فعالیت چهار مرکز بازپروری و درمان معتادان در این نقطه است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری باید طرح جامع بافت قدیم را در این محلات اجرا و مسیرها را از بن‌بست خارج کند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی نیز باید با تاسیس پاسگاه در این نقطه از شهر و با برقراری گشت‌های منظم، امنیت را از خلاف‌کاران سلب کند.

شعرا با بیان اینکه میراث فرهنگی می‌تواند خانه‌های تاریخی را که مرکزی برای حضور و اطراق این افراد شده به پارک تبدیل کند، ابراز داشت: فرمانداری و بهزیستی باید در اسرع وقت نسبت به ساماندهی این افراد اقدام کنند.

وی در پایان تصریح کرد: پاکسازی محلات از جرم لازمه بازگرداندن سرمایه‌گذاران به این منطقه و زمینه‌سازی برای عمران و آبادانی، بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و تاریخی شهر است.

انتهای پیام/‌2448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول